جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه صفاشهر

حوزه/ امام جمعه صفاشهر نظارت استصوابی شورای نگهبان را ضامن سلامت و امنیت باطنی انتخابات دانست و تصریح کرد: نظارت استصوابی در واقع به معنای نگهبانی واقعی از انقلاب و نظام است.

حجت الاسلام عادل حاجی پور در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌تواند آغاز یک تحول در ابتدای گام دوم انقلاب باشد.

وی در ادامه افزود: مسئولان اجرایی و نظارتی باید در نحوه برگزاری انتخابات توجه ویژه ای به امانت‌داری داشته باشند.

امام جمعه صفاشهر همچنین نظارت استصوابی شورای نگهبان را ضامن سلامت و امنیت باطنی انتخابات دانست و تصریح کرد: نظارت استصوابی در واقع به معنای نگهبانی واقعی از انقلاب و نظام است.

وی عنوان کرد: نخبگان جامعه، اساتید حوزه و دانشگاه باید در مساجد، تریبون‌های مختلف، رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، نظارت استصوابی را برای مردم به‌ ویژه جوانان تبیین کنند تا زمینه‌های فتنه‌گری برخی فرصت‌طلب ها به دلیل رد صلاحیت‌های احتمالی در آینده برطرف شود.

حجت‌الاسلام حاجی‌پور همچنین خطاب به کاندیداهای نمایندگی مجلس و فعالان سیاسی به ‌ویژه پیشکسوتان، بیان داشت: ۴۰ سال است که در عرصه‌های سیاسی و مناصب مختلف مدیریتی پیش‌گام بوده‌اید، از این رو تمنای بنده و جوانان انقلابی از شما این است، ۴۰ سال جوانان پشت شما بوده‌اند، امروز نوبتی هم باشد نوبت شماست که کنار جوانان بایستید و میدان را به جوانان پر اراده و پرشور و پرنشاط و خوش‌فکری واگذار کنید.

امام جمعه صفاشهر ادامه داد: احساس تکلیف برخاسته از منیت و خودخواهی را کنار بگذارید و پشت این جوانان بایستید و حمایت کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha