جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: در اغتشاشات اخیر به خوبی دستان پلید دشمنان نظام، سلطنت طلبان، ضدانقلاب، سرویس های جاسوسی منطقه و غرب و... به خوبی هویدا و نمایان بود، ولی رسانه ها در این زمینه نتوانستند آن گونه که شایسته است، اطلاع رسانی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عباس عربیان صبح امروز در نشست با معاونین، اساتید و طلاب حوزه علمیه استان کردستان اظهار داشت: متاسفانه رسانه های داخلی کشور در بحث حوادث اخیر در آبان ماه اطلاع رسانی کاملی نداشته اند و خلأ اطلاع رسانی باعث سواستفاده رسانه های بیگانه و معاند از این وقایع شده است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: در اغتشاشات اخیر به خوبی دستان پلید دشمنان نظام، سلطنت طلبان، ضدانقلاب، سرویس های جاسوسی منطقه و غرب و... به خوبی هویدا و نمایان بود، ولی رسانه ها در این زمینه نتوانستند آنگونه که شایسته است، اطلاع رسانی کنند.

این استاد حوزه علمیه کردستان با اشاره به برگزاری نشست «نقش جریان های تکفیری در اغتشاشات اخیر» با حضور حجت الاسلام علی بخشی از اساتید حوزه و دانشگاه عنوان کرد: بدین منظور حوزه علمیه های علمیه کشور به ویژه حوزه استان در راستای روشنگری این مسئله اقدام به برگزاری این نشست تخصصی خواهد کرد که بی شک در این نشست زوایای بیشتری از توطئه های فتنه گران نمایان می شود.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان ادامه داد: در این نشست تلاش می شود که نقش جریان های معاند همانند جریان های تکفیری، سلفی و وهابیت در فتنه آبان ماه جاری برای طلاب و روحانیون بازخوانی شود.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: یکی دیگر از اهداف ما در برگزاری چنین نشستی که البته جای دارد از دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه نیز در این زمینه تشکر کنیم، پر کردن خلاء اطلاع رسانی در این زمینه است، بنابراین به طلاب و علاقمندان به مسایل روز کشور پیشنهاد می کنیم که در این نشست ها حضور داشته باشند تا با واقعیت های اغتشاشات اخیر در کشور به خوبی آشنا شوند.

براساس این گزارش، نشست «نقش جریان های تکفیری در اغتشاشات اخیر» به مدت سه روز از فردا تا روز سه شنبه در مدرسه علمیه بیجار و نیز در سنندج با حضور حجت الاسلام علی بخشی از اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha