شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امل1

حوزه/ جنبش"امل" بحرین اعلام کرد: کنفرانس "آزادی دینی" که به میزبانی آل خلیفه اشغالگر برگزار شد توهین و تحقیر به ملت بحرین که مخالف عادی سازی هستند ،محسوب می شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، چندی پیش کنفرانسی تحت عنوان "آزادی دینی" در منامه برگزار شد که برخی از علمای اسلامی از کشورهای مختلف در کنار اشغالگران صهیونیستی و خاخام های این رژیم اشغالگر حضور داشتند جنبش "امل" بحرین ضمن محکومیت برگزاری این کنفرانس آن را تحقیر ملت بحرین بر شمرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

اشغالگر با اشغالگر عادی سازی می کند

{فَبِمَا نَقْضِهِمْ مِیثَاقَهُمْ لَعَنَّاهُمْ وَجَعَلْنَا قُلُوبَهُمْ قَاسِیَةً}

 جمعیت العمل الاسلامی بحرین به شدت دعوت از صهیونیست های اشغالگر برای مشارکت در کنفرانس عادی سازی با دشمن صهیونیستی  که به میزبانی آل خلیفه تحت عنوان" آزادی دینی" برگزار شد را  محکوم می کند.

این کنفرانس با مشارکت آشکار صهیونیست ها برگزار شد و تحقیر و توهین به ملت بحرینی که مخالف عادی سازی با اسراییل است محسوب می شود .

در این بیانیه آمده است؛ ملت ما به صهیونیست ها برای ورود به کشورشان خوش آمد نمی گوید؛ چرا که  آنها سرزمین و کشور عربی ما فلسطین را اشغال کردند و برادران عرب ما را تهدید می کنند و برادران فلسطینی ما را می کشند و آن ها را از سرزمینشان آواره کردند  و بسیار در حق آنها ظلم می کنند.

 استقبال پادشاه بحرین از اشغالگر خاخام یهودی «موشه عمار» رئیس جمهور سابق اسرائیلِ نامشروع عادی سازی مجرمین اشغالگر با یکدیگر است و ملت بحرین هیچ رابطه ای با آن ندارد.

در ادامه این بیانیه آمده است، بر موضع همیشگیمان که عبارت است از؛ آرمان فلسطین مهمترین موضوع اساسی امت اسلامی است، تاکید می کنیم.

همچنین تاکید می کنیم ؛حکومت آل خلیفه اراده مردم ما و تصمیم آن را غصب کرده است، مردم ما حق دارند یک نظام عادلانه دموکراتیک را بخواهند که نماینده آن ها باشد ، و مظهر اراده و آرمانهای ملت بحرین تا اشغالگران را از کشورشان اخراج کنند.

 ان‌شاءالله در آینده نزدیک شاهد آن خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha