جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حوزه نیوز

حوزه/هم‌اندیشی مدیران مدارس شهرستان مرند و حوزه علمیه با حضور فرماندار و مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در مدرسه علمیه صاحب‌الزمان(عج) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان شرقی، حجت الا سلام عباس اختیاری، مدیر مدرسه علمیه صاحب‌الزمان(عج) شهرستان مرند، در این هم اندیشی با اشاره به رونق‌بخشیدن نماز جماعت در مدارس، گفت: دانش‌آموزان هر اندازه از حیث بصیرتی، اعتقادی و مهارتی رشد یابند، به همان میزان از آسیب‌های مختلف اجتماعی در امان خواهند بود.

 در ادامه، داود گرشاسبی فرماندارشهرستان مرند مدیران مدارس را نخبگان فرهنگی شهرستان دانست و گفت: مسئولیت‌پذیری اجتماعی باید از مدارس به جامعه پمپاژ گردد.

معاون استاندارو فرماندار ویژه شهرستان مرند با بیان اینکه مدیران و معلمان باید در صف اول نماز جماعت مدارس باشند، افزود: نهادینه‌کردن نماز جماعت در مدارس با به‌کارگیری شیوه‌ها و رفتارهای صحیح و الگوپذیری دانش‌آموزان از عوامل مدرسه امکان‌پذیر می‌باشد. "

وی با تأکید بر نهادینه ‌کردن رفتارهای اخلاقی در جامعه با داشتن نگاه کلان و فرابخشی به مسائل ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری، مبتنی بر نسل‌سازی، فرهنگ‌سازی و تربیت نسل جوان می‌باشد.

همچنین در این جلسه، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرند با قدردانی از زحمات مدیران و معلمان در تربیت آینده‌سازان کشور به کسب رتبه‌های برتر استانی و کشوری دانش‌آموزان و فرهنگیان در حوزه‌های مختلف فرهنگی اشاره کرد و گفت: اخیراً آموزش و پرورش شهرستان مرند در بین دستگاه‌های اجرایی منطقه، رتبه برتر برگزاری بیشترین فعالیت‌های اوقات فراغت را کسب کرد.

اباذر کاظمی اظهار کرد: با عنایت به آیات و روایات، بهترین امر به معروف، امر به اقامه نماز است و  دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان مرند بر زیباسازی و رسیدگی به وضعیت نمازخانه مدارس تأکید کرد.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha