جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سروستانی

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در نشست نخبگان و فعالان فرهنگی قرآنی استان با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: نخبگان و فعالان فرهنگی با ارائه روش‌های علمی زمینه عملی سازی بیانیه گام دوم را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، امروز در نشست نخبگان و فعالان فرهنگی قرآنی استان بوشهر با حجت الاسلام والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب نقشه‌ی راه توسعه و پیشرفت جامعه‌ی اسلامی است و نخبگان و فعالان فرهنگی با ارائه روش‌های علمی زمینه عملی سازی بیانیه گام دوم را فراهم کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تشریح اهداف برگزاری این نشست، افزود: این نشست با موضوع گام دوم انقلاب اسلامی موانع و چالش هایی که می تواند سر راه باشد و با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه، شبکه ارزشمند تبلیغ، نخبگان تبلیغی، مراکز قرآنی و اقشار فعال فرهنگی برگزار شده است.

وی تصریح کرد: بیانیه گام دوم یکی از راهبردهای بسیار مهم است که رهبر فرزانه در پایان چهل سالگی انقلاب اسلامی تبیین فرمودند و همه اقشار جامعه نسبت به عملی سازی بیانیه ارزشمند تلاش خود را باید انجام دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ابراز داشت: یکی از بخش‌های مهمی که حائز اهمیت است اقشاری است که می‌تواند تاثیرگذار باشند اقشار فعال فرهنگی در عرصه‌های مختلف و همین‌طور نخبگان علمی هستند که باید پیش قدم باشند و بتوانند بر اساس خواسته‌ها و منویات مقام معظم رهبری و مطالباتی که حضرت آقا داشتند با روش‌های علمی زمینه عملی سازی بیانیه گام دوم را فراهم کند.

حجت‌الاسلام سروستانی در ادامه سخنان خود افزود: شرکت کنندگان در این نشست هر کدام به نوعی مرتبط با یک جامعه هدف و نخبه هستند که امروز این نشست با حضور رئیس محترم سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شده است.

وی تاکید کرد: امیدواریم دلسوزان نظام بتوانند با تبعیت از مقام معظم رهبری به ویژه در هفت محوری که حضرت آقا در بیانیه ترسیم فرمودند نقش خود را ایفا کنند زیرا اگر بتوانیم بیانیه را به خوبی در جامعه تبیین کنیم قطعاً اقشار مختلف جامعه حمایت خواهند کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تأکید کرد: نظام ما همان طور که حضرت آقا پیش بینی فرموده‌اند در اوج قرار دارد، بنابراین دشمنان تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا چالشها و موانعی برای انقلاب ایجاد کنند ولی با حضور به موقع می‌توانیم به خوبی از این بحرانها و مشکلات عبور کنیم و به قله بسیار مهمی که همان اهتزار پرچم اسلام در اقصی نقاط جهان است برسیم.

حجت‌الاسلام سروستانی در خاتمه سخنان خود گفت: برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تک تک ما وظیفه داریم با عزم راسخ در این راستا قدم برداریم و مطمئناً در طول مسیر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با مشکلاتی روبرو هستیم و به خواست خدا بر دشمنان پیروز خواهیم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha