پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
پربازدید

حوزه/ پربازدیدترین خبر هفته قبل مربوط به درگذشت سید قاسم موسوی قهار، مداح، قاری و مناجات‌خوان مشهور بوده که با استقبال بسیار مناسب مخاطبان مواجه شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، روزانه صدها خبر از درگاه های بیست گانه حوزه نیوز به پنج زبان منتشر می شود که برخی اخبار، بیش از بقیه توجه مخاطبان را به خود جلب می کند.

با هم مروری بر پربازدیدترین اخبار فارسی خبرگزاری رسمی حوزه در هفته گذشته می کنیم که به ترتیب بازدیدها تنظیم شده است:

* مناجات خوان مشهور درگذشت

سید قاسم موسوی قهار، مداح، قاری و مناجات‌خوان مشهور که مردم نوای گرمش را در سحرهای ماه مبارک رمضان به یاد دارند، در سن ۷۱ سالگی دارفانی را وداع گفت.

* نجفی قدسی از مدیریت دارالقرآن علامه طباطبایی کناره‌گیری کرد

مرتضی نجفی قدسی که مدت ۹ سال مدیریت دارالقرآن علامه طباطبایی را برعهده داشت از این مسئولیت کناره‌گیری کرد.

* دبیر مجمع اساتید حوزه تهران در گفتگو با «حوزه»: استاد حوزه ناچار است در اسنپ کار کند!

حجت الاسلام حسین نیکوئی در این مصاحبه گفت: اگر حداقل ها برای اساتید تامین نشود، استاد حوزه ناچار است یا در اسنپ کار کند و یا از سایر امور مشکل معیشتش را حل کند و در این حالت دیگر فرصتی برای کار و فعالیت علمی باقی نمی ماند.

* در نشست «گام دوم؛ حوزه علمیه و انقلاب اسلامی» مطرح شد:

مردم در دولت بعدی به دنبال جوان حزب اللهی هستند

اعترافات روح الله زم هنوز منتشر نشده است!

در اسلام چیزی به نام آخوند جنتلمن نداریم

نشست تخصصی با عنوان «گام دوم؛ حوزه علمیه و انقلاب اسلامی» با حضور جمعی از محققان و اهالی رسانه حوزوی و کارشناسی حجت الاسلام والمسلمین خواجوی در رسانه رسمی حوزه هایی علمیه کشور برگزار شد.

* رئیس مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزه علمیه:

جناب مصباحی مقدم؛ ‌شایسته بود دقت فقهی بیشتری در بیانات آیت الله العظمی نوری همدانی می کردید

حجت الاسلام والمسلمین احمدعلی یوسفی در نامه خود آورده است: نامه‌ سرگشاده‌ای از طرف جنابعالی خطاب به حضرت آیت‌الله العظمی نوری همدانی (حفظه‌الله) در رسانه‌ها منتشر شده است که اسباب تاسف و تعجب را فراهم آورده است. چرا که شایسته بود دقت فقهی بیشتری در بیانات مرجع عالیقدر صورت می‌گرفت.

* مسئول سابق حوزه علمیه نهاوند درگذشت+ جزئیات تشییع

آیت الله مالک کاویانی (محمدی) پدر طلبه شهید محمدمهدی کاویانی در شهر مقدس قم دار فانی را وداع گفت؛ وی از شاگردان آیات عظام بروجردی، گلپایگانی و مرعشی نجفی بوده و  قریب ۴۰ سال عهده دار مسئولیت حوزه نهاوند بود.

* دانشکده صدا و سیما قم از میان طلاب، دانشجو می پذیرد

دانشکده صدا و سیما قم از میان از میان برادران و خواهران طلبه فارغ التحصیل سطح دو حوزه‌های علمیه در دوره روزانه (نوبت اول) و نیز برادران غیرطلبه دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در دوره شبانه (نوبت دوم) دانشجو می‌پذیرد.

* پاسخ آیت الله العظمی جوادی آملی به اسلام شناس مشهور ایتالیایی

پروفسور پیرونه، اسلام شناس مشهور ایتالیایی با حضور در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء با حضرت آیت الله جوادی آملی دیدار و گفتگو کرد.

* جزئیات نامه آیت‌الله‌العظمی سیستانی به حسنی مبارک منتشر شد

پایگاه حرم مطهر امام حسین علیه السلام به انتشار نامه آیت الله سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان به حسنی مبارک رئیس جمهور وقت مصر پرداخت که در آن به میهن دوستی مردم عراق و منطقه اشاره شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha