جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست سیزدهم همکاریها

حوزه/سیزدهمین هم اندیشی آموزشی - ترویجی، ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش 30 آذر و اول دی با حضور مسئولان ارشد ستادی و استانی حوزه های علمیه و دستگاه تعلیم و تربیت در مشهد مقدس مجتمع فرهنگی آموزشی نیایش برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه این هم اندیشی با حضور محسن حاجی میرزایی و آیت الله علیرضا اعرافی و دیگر مدیران و معاونین ارشد حوزه های علمیه و آموزش و پرورش در صف و ستاد برگزار خواهد شد.  

در این هم اندیشی علاوه بر سخنرانی وزیر آموزش و پرورش و مدیر حوزه های علمیه و نیز ارائه گزارش توسط دبیر ستاد همکاریها و برخی از معاونین هر دو دستگاه،  میز گرد تخصصی همکاریها با حضور معاونین برگزار می گردد.

از دیگر برنامه های هم اندیشی سیزدهم،  تشکیل کار گروه های پنج گانه و حضور شرکت کنندگان در این کار گروه ها به منظور تبیین، تشریح و نیز نحوه اجرای برنامه پنج ساله همکاریها،  مصوب در شورای سیاستگزاری ستاد می باشد.

مدیران کل آموزش و پرورش استانها ، مدیران استانی حوزه های علمیه برادران ، مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران، معاونان پرورشی ادارات کل استانها، معاونین ستادی وزارت آموزش و پرورش و حوزه های علمیه مدعوین این همایش دو روزه می باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha