پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
راست های افراطی 10 صلیب بزرگ در محل ساخت مسجد نصب کردند

حوزه/ یک گروه خرابکاران راست افراطی 10 صلیب بزرگ چوبی را در محل ساخت و ساز یک مسجد در نزدیکی شهر ارفورت نصب کردند تا مانع از عملیات ساختمان سازی در این مکان شوند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از دیلی میل، خرابکاران افراط گرا در روستایی در نزدیکی شهر ارفورت مرکز ایالت تورینگن آلمان، با گذاشتن 10 صلیب غول پیکر در محل ساخت و ساز یک مسجد، عملیات ساختمان سازی را موقتا متوقف ساختند.

افراط گرایان جناح راست که خودشان را گروه «شهروندان ارفورت» نام گذاشته اند،  10 سازه چوبی صلیبی شکلی را در روستای کوچک مارباخ در نزدیکی ارفورت نصب کردند.

صاحب ملک اعلام کرد که قصد دارد از این اخلالگران به صورت قانونی شکایت کند.

سیداحمد عارف امام جماعت مسجد گفت: این چیزی نیست که ما را بترساند.

امام جماعت مسجد خاطرنشان کرد که این اقدامات خرابکارانه جلوی ساخت و ساز مسجد را نخواهند گرفت.

 وی افزود: این جماعت افراط گرایان در اقلیت قرار دارند و جامعه اسلامی از سوی بسیاری از جناح ها به جز افراط گرایان عوام فریب و اعضای حزب راست گرای آلترناتیو برای آلمان حمایت شده اند.

ریکلف مونیخ، سرپرست کشیشان انجلیی، این اقدام راست های افراطی را محکوم ساخته و گفت: لازم نیست 10 صلیب به نشانه نبرد در داخل زمین فرو کنید. صلیب حضرت مسیح به نشانه عشق، چه عشق برای همسایه و چه عشق برای دشمنان است.

وی خاطر نشان کرد: براساس قانون اساسی ما ، این آزادی نه تنها برای مسیحیان بلکه برای یهودیان و مسلمانان نیز وجود دارد. بنابراین ، ما از حق جامعه اسلامی برای ایجاد مسجدی در اینجا حمایت می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha