جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 875906
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
دوره میثاق طلبگی ۲

حوزه/ حجت الاسلام ملیحی با اشاره به برگزاری دوره میثاق طلبگی۲ در حوزه علمیه همدان، گفت: در ادامه سلسله برنامه های میثاق طلبگی ویژه ورودی‌های سال گذشته در حوزه علمیه استان، این دوره دو روزه در همدان برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمد رضا ملیحی، معاون تهذیب حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به برگزاری دوره میثاق طلبگی۲، گفت کرد: در ادامه سلسله برنامه های میثاق طلبگی ویژه ورودی های سال گذشته، این دوره دو روزه برگزار شد.

وی افزود: در این دوره تعداد ۱۱۰ نفر از طلاب ورودی سال تحصیلی ۹۸-۹۷ به مدت دو روز از منظر نماز، احکام، روخوانی و روان خوانی قرآن مورد ارزیابی قرار گرفتند.

حجت الاسلام ملیحی با اشاره به دیگر برنامه های معاونت تهذیب برای حاضران در این دوره خاطر نشان کرد: برگزاری کارگاه های تربیتی با موضوعات مختلف و کارگاهی در زمینه برنامه ریزی تحصیلی از جمله برنامه هایی بود که در مدت دو روز برگزاری دوره، اجرا شد.

وی تصریح کرد: جلسات معنوی قرائت دعای کمیل و خاطره گویی یکی از رزمندگان مدافع حرم در مراسمی با عنوان شبی با شهدا از برنامه هایی بود که مورد استقبال طلاب قرار گرفت.

معاون تهذیب حوزه علمیه همدان با بیان اینکه هدف از برگزاری این دوره ارزیابی اخلاقی و تربیتی طلاب ورودی سال گذشته می باشد، یادآور شد: اجرای طرح میثاق طلبگی ۲ شاخصه ای است تا متوجه شویم طلاب از بدو ورود به حوزه و پس از گذشت یک سال به چه میزان رشد کرده اند و به نقطه قابل قبولی رسیده اند یا خیر، که بحمدالله بیشتر این طلاب نمره قابل قبولی را کسب کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha