جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله نمازی

حوزه/ نکوداشت آیت الله عبدالنبی نمازی با عنوان «مهاجر مجاهد»، پنج شنبه ۲۸ آذر ماه، با سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در سالن علامه فیض دانشگاه کاشان برگزار می شود.

حجت الاسلام حسن علی مدنی به بهانه نکو داشت آیت الله عبدالنبی نمازی با عنوان «مهاجر مجاهد»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، به فروتنی، اخلاق حسنه و برخوردهای متواضعانه و مردمی آیت الله نمازی طی سال های متمادی درسنگر خطیر نماز جمعه اشاره کرد و گفت: این عالم وارسته بیشترین عمر گرانبهای خود را در جهاد علمی و تبلیغی، هدایت و ارشاد مردم، روشنگری و بصیرت افزایی و مقابله با انحرافات سپری کرده است.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله مدنی کاشانی به برکات فراوان حضور آیت الله نمازی برای کاشان اشاره کرد و ادامه داد: ایشان برای تبلیغ و ترویج دین و خدمت رسانی به مردم از هیچ گونه تلاشی دریغ نمی کند.

حجت الاسلام مدنی، به باز بودن دفتر امام جمعه کاشان به روی همگان برای پاسخ به سؤالات شرعی و رفع مشکلات مردم اشاره کرد و ادامه داد: آیت الله نمازی استادی دلسوز طلاب است.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله مدنی کاشانی در پایان از برگزاری نکوداشت آیت الله نمازی ابراز خرسندی کرد.

گفتنی است، نکوداشت آیت الله عبدالنبی نمازی با عنوان «مهاجر مجاهد»، پنج شنبه ۲۸ آذر ماه، با سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در سالن علامه فیض دانشگاه کاشان برگزار می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha