پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت السالام عابدینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: حفظ جایگاه و استقلال دانشگاه علوم پزشکی بسیار مهم است و این دانشگاه و جامعه علوم پزشکی استان نباید در سیاست بازی‌ها و جناح بازی‌ها ورود کنند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در دیدار با  دکتر پیمان نامدار، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با اشاره به اهمیت امنیت و سلامت در جامعه، گفت: پیوند جدی بین سلامت و امنیت وجود دارد، چرا که در نظام دینی امنیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است..

وی با اشاره به آیاتی از از قرآن کریم در باب امنیت، اظهار کرد: هنگامی که حضرت ابراهیم(ع) خانه خدا را ساخت قبل از اینکه شهری در اطراف آن احداث شود از خداوند طلب امنیت می‌کند و شاخصه امنیت را قبل از شاخصه‌های دیگر قرار می‌دهد.

 امام جمعه قزوین با بیان اینکه اگر در سلامت کوتاهی شود زیرساخت‌های امنیت به مخاطره می‌افتد، بیان کرد: سلامت جامعه نقش مهمی در امنیت دارد و ضروری است خدمات سلامت هر روز افزایش پیدا کند.

 نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: حفظ جایگاه و استقلال دانشگاه علوم پزشکی بسیار مهم است و این دانشگاه و جامعه علوم پزشکی استان نباید در سیاست بازی‌ها و جناح بازی‌ها ورود کنند.

 وی با اشاره به اینکه عدم شرکت در سیاست‌بازی و جناح بازی به معنای عدم ورود در سیاست نیست، اظهار کرد: مجموعه علوم پزشکی استان باید نسبت به سیاست های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری حساس باشند.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: برای پیشرفت استان قزوین در زمینه‌های مختلف از جمله حوزه سلامت باید دقت کرد تا مدیران این حوزه مهم دچار آفت سیاست‌زدگی نشوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha