جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دوره ارتقای سطح تجوید اساتید مدارس علمیه غرب کشور

حوزه/ دوره دانش افزایی اساتید تجوید مدارس علمیه غرب کشور با حضور ۵۰ نفر، به مدت ۲ روز در مجتمع فرهنگی آل آقا(ره) کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر، در گفت وگو با خبرگزاری «حوزه»، از برگزاری دوره ارتقای اساتید تجوید مدارس علمیه غرب کشور با حضور ۵۰ نفر از اساتید و مربیان، به مدت ۲ روز در مجتمع فرهنگی آل آقا کرمانشاه خبر داد و گفت:  این دوره با هدف ارتقای سطح علمی و مهارت افزایی اساتید به میزبانی حوزه علمیه کرمانشاه برگزار شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه اصل برنامه و هدف از اجرای این دوره، ارتقای سطح تجویدی اساتید قرآن بود، افزود: ضمنا در حواشی این دوره برنامه هایی به شرح ذیل اجرا گردید:

۱_ تشکیل حلقه های قرآنی توسط اساتید

۲_ آموزش دوره تجویدی توسط حافظ کل قرآن استاد صدیقی و استاد خدادادی

۳- برگزاری نمایشگاه کتب قرآنی

۴_ برگزاری درس اخلاق

۵_ نشست صمیمی مدیریت حوزه علمیه استان با اساتید و مربیان قرآن

۶_ آزمون پایان دوره از اساتید و مربیان شرکت کننده

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با اجرای این گونه برنامه ها و بالا بردن سطح علمی اساتید تجوید و دانش افزایی سفیران قرآنی، قدم های مثبتی در نشر فرهنگ متعالی کتاب آسمانی قرآن بر داشته شود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدی محمدی IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
    0 0
    سلام با تقدیر و تشکر از مسئول خبرگزاری جهادی و انقلابی حوزه نیوز استان از انعکاس دقیق و به موقع واطلاع رسانی خوب ایشان که بافعالیت شبانه روزی اخبار استان را به سمع ونظر مخاطبین می رساند
  • مجید وروایی IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
    0 0
    وقتی که کار به کاردان سپرده می شود! بنده به سهم خود از زحمات معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه و تلاش شبانه روزی و خالصانه ایشان تقدیر و تشکر می کنم.بحمدالله روحیه جهادی و انقلابی حاج آقای ایرانی مدیریت فعلی، میدان را در اختیار اهل کار قرار داده و یکی از برکاتش همین کارگاههای دانش افزایی می باشد.