جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه نکا

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که مسئولیت ها در نظام اسلامی امانتی برای خدمت به مردم است، تاکید کرد: باید از همه ظرفیت ها به منظور خدمت بی منت و صادقانه به مردم استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، امروز در دیدار شهردار ساری، خدمت به مردم را بزرگترین وظیفه مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی با بیان این که مسئولیت ها در نظام اسلامی امانتی برای خدمت به مردم است، افزود: باید از همه ظرفیت ها به منظور خدمت بی منت و صادقانه به مردم استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که مسئولان باید به گونه ای به مردم خدمت کنند که بعد از پایان مسئولیت نام نیک از آنها باقی بماند، خاطرنشان کرد: خدمت بی منت و صادقانه به مردم یکی از مهم ترین وظایف مدیران در نظام اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که مسئول در نظام اسلامی باید همه توان و فرصت خود را برای رفع مشکلات و دغدغه های مردم به کار گیرد، بیان داشت: هیچ ارزشی در نظام اسلامی بالاتر از خدمت به مردم نیست.

امام جمعه ساری با اشاره به این که امروز مردم به دلیل شرایط خاصی اقتصادی که در آن قرار دارند با مشکلات بسیاری مواجه هستند، افزود: وقتی فردی به ارادات و نهادهای دولتی مراجعه می کنند نباید معطل بماند، بلکه باید با سرعت به کار او رسیدگی شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که مردم ما لایق بهترین ها هستند، ادامه داد: این مردم در عرصه ها و صحنه های مختلف همواره پیشیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده اند و همین مسأله وظیفه مسؤولان در قبال مردم را سنگین تر کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در بخش دیگری از سخنان خود باید از همه ظرفیت های موجود در جهت رفع مشکلات و آسیب های شهری استفاده شود، گفت: مسئولان شهرداری باید در خصوص معضل زباله و همچنین خدمات مطلوب تر به شهروندان تلاش بیشتری کنند.

وی با بیان این که خدمت رسانی به شهروندان بسیار کار ارزشمندی است که یکی از وظایف شهرداری ها است، بیان داشت: باید تلاش کنیم دغدغه های مردم در مسائل مختلف را کاهش دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha