جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
داعش

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان با اشاره به اینکه جبهه مقاومت و ایران از عوامل اصلی سقوط خلافت خودخوانده داعش در منطقه بودند، گفت: مشکلات جهان اسلام تنها به دست خود مسلمانان حل می شود و دخالت بیگانگان جز ویرانی و بدبختی، چیز دیگری برای مسلمین به دنبال نخواهد داشت.

حجت الاسلام مسعود محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی اکنون همانند استخوانی در گلوی استکبار و ابرقدرت های جهان گیر کرده است که رهایی از آن برایشان غیرممکن است.

 استاد حوزه علمیه کردستان گفت: تشکیل انقلاب اسلامی در حساس ترین نقطه جهان یعنی خاورمیانه و به دنبال آن تضعیف پایگاه های بلوک غرب و شرق در این منطقه، شرایط ادامه حیات برای رژیم صهیونیستی را سخت تر نموده است.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: همه خوب به یاد داریم که زمانی صهیونیست ها سر خود را با افتخار بالا می گرفتند و شعار می دادند « از نیل تا فرات» ولی اکنون سرهای آنان به پایین افکنده شده است و در پشت دیوارهای بتنی که خود ساخته اند از ترس حزب الله و جبهه مقاومت پنهان شده اند.

وی با اشاره به اینکه وجود اینکه جمهوری اسلامی زمینه ساز تقویت جبهه مقاومت در منطقه است، بیان کرد: روزگاری جبهه مقاومت در آستانه از فروپاشی بود، ولی امروز شاهدیم که جبهه مقاومت به یک جریان بسیار قدرتمند علیه استکبار به ویژه رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

 استاد حوزه علمیه کردستان عنوان کرد: تمام توطئه های سیاسی، اقتصادی و نظامی در منطقه در اصل همه برای تضعیف جایگاه جبهه مقاومت و نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه روز به روز شاهد اقتدار بیشتر جبهه مقاومت هستیم، بیان کرد: بالعکس وعده ها و خواب های پریشان آل سعود و هم دستانش، نه تنها امروز در جبهه مقاومت ضعفی نمی بینیم، بلکه امروز این جبهه بسیاری از معادلات منطقه را رقم می زند و همین امر زمینه ترس آل سعود و اذنابش را بیش از پیش فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه جبهه مقاومت و ایران از عوامل اصلی سقوط خلافت خودخوانده داعش در منطقه بودند، گفت: آمریکایی و هم پیمانانش به بهانه مبارزه با داعش در منطقه حضور پیدا کردند و در طول چند سال حضورشان نه تنها نقشی در مبارزه با داعش نداشتند بلکه به عینه دیدیم که خود حامیان و مدیران اصلی این گروهک بودند.

این استاد حوزه علمیه کردستان در پایان گفت: مشکلات جهان اسلام تنها به دست خود مسلمان حل می شود و دخالت بیگانگان جز ویرانی و بدبختی، چیز دیگری برای مسلمین به دنبال نخواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha