جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بیش از 150 جرم اسلام هراسی در ربع سوم  2019

حوزه/ درپاسخ به سئوالی که در مجلس آلمان مطرح شد، دولت این کشور گزارشی را در رابطه با افزایش جرایم اسلام هراسی منتشر کرد که نشان می دهد در سه ماهه سوم سال 187 حمله علیه مسلمانان و مساجد رخ داده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از yenisafak، براساس گزارش جدید دولت 187 مورد جنایت مرتبط با اسلام هراسی در سه ماهه سوم سال 2019 در کشور آلمان رخ داده اند

 دولت پس از سؤالی که توسط یک حزب جناح چپ در مجلس مطرح شده بود ، این گزارش را منتشر نمود. براساس این گزارش  دست کم 187 جرم مرتبط ضدمسلمانی  در سه ماهه سوم سال 2019 رخ داده اند، با این حال با توجه به اینکه ارقام جدید نسبت به ارقام قبلی در سه ماهه اول و دوم، روند بالا رونده داشته، انتظار می رود این تعداد رقم درسه ماهه پایانی افزایش نیز داشته باشد. 25 مورد از این حملات مستقیماً مساجد یا اماکن عبادت را هدف قرار داده است.

یک گزارش اول در مورد حملات اسلام هراسی اعلام کرد که در مجموع 132 حمله ثبت شده است ، اما این رقم بعدا به 188 رسید. مورد گزارش دوم ، رقم اولیه 165 حمله به مسلمانان بود که بعداً به 222 مورد رسید.

برهان کسیسی رئیس شورای اسلامی شهر برلین  دراین باره به خبرنگاران گفت: لفاظ های ضداسلامی در آلمان اخیراً افزایش یافته است و حملات معمولاً علیه مساجد و مسلمانان متمرکز شده اند.

وی از همه مسلمانان خواست تا در صورت بروز چنین حادثه مشابه ، به پلیس مراجعه کرده و شکایت ثبت کنند.

برهان خاطرنشان کرد: پاسخ دولت به سوال پارلمان نشان می دهد که چگونه لفاظی ضداسلامی در کشور مسئله بزرگی است.

براساس گزارشی که اخیراً توسط یک اندیشکده مستقر در آنکارا - بنیاد تحقیقات سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی 2018 منتشر شده نشان داد که 678 حمله علیه مسلمانان آلمان از جمله 40 مسجد به وقوع پیوسته و آنان سال سختی را پشت سر می گذارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha