جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین خرقانی

حوزه/ معاون پژوهشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی با بیان این که همفکری و هم افزایی در این نمایشگاه ها به طور قوی صورت می گیرد، گفت: اینجا حوزه توانسته در کنار مراکز علمی پژوهشی توانمندی های خود را به نمایش بگذارد.

حجت الاسلام حسن خرقانی، معاون پژوهشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد، در حاشیه بیستمین نمایشگاه پژوهش و فناوری گفت: نمایشگاه فرصت خوبی است تا سازمان ها و ارگان ها، آثار خودشان را در این زمینه عرضه نموده و از آن سوی دیگر کارها را در مقایسه با آن ها ارزیابی کنند.

معاون پژوهشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی با بیان این که همفکری و هم افزایی در این نمایشگاه ها به طور قوی صورت می گیرد، بیان کرد: اینجا حوزه توانسته در کنار مراکز علمی پژوهشی توانمندی های خود را به نمایش بگذارد.

وی با بیان این که به حمد الله حوزه علمیه خراسان در این سال ها رشد روز افزون و شتابانی داشته است، خاطر نشان کرد: در طول این نمایشگاه ها در فضای غرفه های حوزه کارهای عظیمی صورت گرفته است و به طور کل رشد قابل توجهی را مشاهده می کنیم که اگر این رشد ادامه داشته باشد، حوزه به سطح مطلوب موردنظر خود نزدیک خواهد شد.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha