چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حوزه خراسان جنوبی

حوزه/ همه ساله حوزه علمیه خراسان جنوبی در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان خراسان، دستاوردها، آثار و تولیدات پژوهشی خود را عرضه و ارائه می کنند که امسال نیز همزمان با یازدهمین سال متوالی حضور پررنگ و درخشانی داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، همه ساله حوزه علمیه خراسان جنوبی در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان خراسان، دستاوردها، آثار و تولیدات پژوهشی خود را عرضه و ارائه می کنند که امسال نیز همزمان با یازدهمین سال متوالی حضور این حوزه در بیستمین نمایشگاه پژوهش و فناوری، آنان نیز نقش پررنگ و حضور درخشانی داشتند.

در همین راستا، در این دوره از نمایشگاه غرفه ای به آثار وکتب خراسان جنوبی اختصاص پیدا کرده و دراین غرفه آثار طلاب و اساتید حوزه علمیه خراسان جنوبی در معرض دید بازدید کنندگان و مراجعان قرار گرفته است.

از سوی دیگر باید گفت حوزه علمیه خراسان جنوبی یک حوزه فعال درمباحث علمی و پژوهشی است که هر ساله کتاب های زیادی به نمایشگاه می آورد که از اهم این کتاب ها می توان به «منظومه بیانیه گام دوم انقلاب» تالیف محمد تقی عزیزی، «المبسوط» تالیف آیت الله قائنی، «خدمت سربازی ازمنظر دین» تالیف مرتضی یعقوبی، «حکیم قهستان نزاری» تالیف دکتر علی رضایی، «معقولیت و لوازم دینی آن» تالیف دکتر محمد سالاری، «حیوانات دراندیشه اسلامی» تالیف دکتر علی رضایی، «کاوشی دراندیشه های صدرایی» تالیف دکتر محمد سالاری و «چشم لشگر» تالیف محمد تقی عزیزی اشاره کرد.

از سوی دیگر پژوهشگران این استان نیز به طور مستمر کتاب ها و مقالات فراوانی را در خراسان جنوبی تالیف می کنند که به واقع همه این ها نشان از اهمیت والای فعالیت های علمی، پژوهشی طلاب معزز دارد و حوزه علمیه خراسان امیدوار است این پژوهشگران در عرصه فعالیت خود بیش از پیش با قوت و قدرت پیش بروند و تعالی پیدا کنند.

شایان ذکر است؛ مدیر حوزه علمیه خراسان در روز دوم این نمایشگاه ضمن حضور در محل غرفه حوزه علمیه خراسان جنوبی و بازدید از آثار و تولیدات پژوهشگران این مهد کهن، نسبت به راه اندازی غرفه آثار پژوهشی حوزه علمیه خراسان جنوبی ابراز خرسندی نموده و در باب اهمیت و ضرورت پژوهش نیز نکات مهمی را توصیه کرد.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha