جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رونمایی از سامانه

حوزه/ در بیستمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی، از سه سامانه دفتر فناوری اطلاعات حوزه علمیه خراسان از جمله نسخه بازطراحی وب سایت اصلی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، در حاشیه بازدید حجت الاسلام والمسلمین سید مصباح عاملی، مدیر این حوزه از بیستمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی، از سه سامانه دفتر فناوری اطلاعات حوزه علمیه خراسان رونمایی شد.

باز طراحی سایت حوزه علمیه خراسان با امکان و دیزاین جدید  یکی از این سامانه ها بود که در قالب بازطراحی سایت، بخش های مختلف و بروز «نماهنگ»، «عکس نوشته»، «بازدیدها» و ... به همراه قسمت مهم بخش «خبرهای ویژه» طراحی شده و از سوی دیگر با تلاش همکاران، سرعت بارگذاری و ورود به وب سایت عملا به چند ثانیه رسیده است.

رونمایی دیگر این نمایشگاه نیز نوتیفیکیشن اطلاع رسانی های اپلیکیشن طلوع بر روی وب بود که در قالب این امکان به وجود آمده، همه فعالیت ها و پیام های حوزه علمیه خراسان در سامانه پرتال حوزویان خراسان همزمان با انتشار در نرم افزار پیام رسان طلوع، قابل مشاهده بوده و این امکان، دسترسی را برای حوزویان تسهیل کرده است.

همچنین نرم افزار سامانه گردش مکاتبات نیز از دیگر سامانه هایی بود که در بیستمین نمایشگاه پژوهش و فناوری به دست مدیر حوزه علمیه خراسان رونمایی شد که در قالب این نرم افزار یا اپلیکیشن، عملا امکان ویراستاری و ویرایش هوشمند متون نامه ها و پیشنهاد متن و اصلاح اشتباهات در گوشی های تلفن همراه عموم مخاطبان نرم افزار فراهم و قابل استفاده است.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha