جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سازنده املاک لوکس در لندن، متهم به اسلام هراسی شد

حوزه/ یک سازنده املاک لوکس در شمال لندن، در بروشورهای تبلیغاتی و بازاریابی که برای آپارتمان های لوکس به ارزش 305 هزار یورو طراحی بوده بود، با استفاده از فوتوشاپ عکس مسجد بزرگی را حذف کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از dentondaily، یک سازنده املاک لوکس در شمال به خاطر حذف تصویر مسجد از بروشورهای تبلیغاتی خود، متهم به اسلام هراسی شد.

یک سازنده املاک لوکس فیرویو نیوهمز، در بروشورهای تبلیغاتی و بازاریابی که برای آپارتمان های لوکس خود را به ارزش 395 هزار یورو در شمال لندن طراحی کرده بود، با استفاده از  فوتوشاپ تصاویر مسجد را پاک کرده بود. این اقدام منجر به ایجاد خشم و التهاب در میان اعضای جاممعه فرهنگی اسلامی لندن و به ویژه مسجد هورنزی در شمال لندن شده است.

یکی از ساکنین محلی گفت: مسجد بسیار بزرگ است و نمی توان آن را فراموش کرد و آن ها تعمدا تصویر مسجد را از بروشورها پاک کرده اند.

 یک محلی دیگر گفت: آن ها در بروشورهایشان دروغ می گوید و این کار را یک اشتباه اتفاقی توصیف می کنند. در حالی که نمی خواهند به فروش شان صدمه بخورد. تصور می کنم اگر شما یکی از نمازگزاران این مسجد بودید به شما برمی خورد.

مصطفی آلوچا یکی از نمازگزاران مسجد در این باره به خبرنگاران گفت: آن ها نگران این هستند که با نمایش مسجد ممکن است به فروش آسیب برساند. آنها سعی می کنند وانمود کنند که وجود ندارد. آن ها همه چیز را فوتوشاپی نشان می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha