سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
چالش های پیش روی گردشگران مسلمان در کره جنوبی به قوت خود باقی است

حوزه/ درحالی که وبسایت سازمان جهانگردی کره جنوبی اخیرا تمهیداتی را برای مسلمان پسند کردن این کشور در پیش گرفته است، نتایج نشان می دهد که گردشگران مسلمان همچنان با چالش های زیادی در کره روبرو هستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از channelnewsasia، در حال یکه اخیرا کره جنوبی تلاش های زیادی را برای  جذب گردشگران مسلمان و بازدیدکنندگان از کشورهای مسلمان نشین به کار بسته است اما شواهد نشان می دهند که مسلمانان همچنان با چالش های زیادی در این کشور روبروهستند.

 کره جنوبی غذاهای متنوعی دارد اما گردشگران به ویژه ازکشورهای آسیایی چون اندونزی می گویند که هیچ رستوران حلالی در شهر بوسان، دومین شهر بزرگ این کشور پیدا نکرده اند.

خانم راتی و دو تن از همسفرانش در سفر حلال ، در یافتن غذای دارای گواهی حلال در اوایل روز مشکل داشتند. غذاها با گواهینامه حلال نیز مورد علاقه آن ها نیست.

مریم سی ساله می گوید: غذای حلال هندی داشتند، اما ما برای خوردن غذای حلال کره ای آمده بودیم!

 در ادامه یافتن فضایی برای اقامه نماز نیز چالش سخت تری پیش روی مسافران قرار داد. آن ها می خواستند برای نماز به تنها مسجد بوسان بروند، اما مسجد با فاصله 1 ساعت از مکان های اقامت گردشگران ساخته شده بود و رفتن به آنجا آسان نبود.

بازدیدکنندگانی که به سئول پایتخت کره جنوبی رفته بودند، این شهر را در مقایسه با بوسان با وضعیت دشوارتری توصیف کردند.

یک گردشگر گفت: گفته اند تمام غذاهای حلال در یک محله هستند، اما ما نتوانستیم چیزی پیدا کنیم.

 گفتنی است این سختی ها درحالی پیش روی گردشگران مسلمان قرار دارند که اخیرا وب سایت سازمان جهانگردی کره جنوبی اعلام کرده که تمرکزش را روی گردشگران مسلمان از آسیا و اقیانوسیه گذاشته است.

این وب سایت همچنین دارای صفحه اختصاصی به منظور دادن اطلاعات به مسلمانان است ، که در آن رستوران ها و نمازخانه ها را نشان داده و تصدیق می کند که پیدا کردن غذا و مسجد برای گردشگران مسلمان در کشورهای غیراسلامی کار آسانی نیست. این وبسایت همچنین اعلام کرد که تمام تلاش خود را می کند تا این کشور را به یک مقصد مسلمان پسند تبدیل سازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha