سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سخنرانی آیت الله موسوی جزایری در دومین روز از همایش گرامیداشت علامه قاضی نورالله شوشتری

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان بر لزوم استفاده از تجربیات اساتید برای تقویت نیروهای جوان حوزه، تأکید کرد و گفت: افرادی همچون حجت‌الاسلام‌والمسلمین قرائتی که در زمینه تربیت دینی و قرآن تجربیات فراوانی دارند، برای کادرسازی و تقویت نیروهای جوان حوزه بسیار ارزشمند و گران‌قدر است.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، در حاشیه نشست سراسری حوزویان اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اظهارداشت: بحمدالله امروز شاهد برگزاری مراسمی باشکوه در اهواز بودیم که از مطالب ارزشمند استاد گران‌قدر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین قرائتی، در زمینه نماز و تربیت دینی بهره‌مند شدیم.

وی با بیان اینکه استان خوزستان نیازمند سفیرانی برای ترویج فرهنگ ناب شیعی در جهان است، گفت: این دوره که با عنوان «کادر سازی و تربیت مربی سفیران انقلاب اسلامی» بسیار حرکت ارزشمندی است که لازم است از برگزارکنندگان آن تقدیر و تشکر کنم.

آیت الله موسوی جزایری، در پایان با تأکید بر لزوم بهره‌مندی از تجربیات اساتید مطرح کشوری، تصریح کرد: افرادی همچون حجت‌الاسلام‌والمسلمین قرائتی که در زمینه تربیت دینی و قرآن تجربیات فراوانی دارند، برای کادرسازی و تقویت نیروهای جوان حوزه بسیار ارزشمند و گران‌قدر است که باید چنین دوره‌هایی بیش‌ازپیش در سطح استان خوزستان برگزار گردند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha