جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام پاکباز

حوزه/ حجت الاسلام پاکباز با بیان اینکه شاکله بسیج به مسجدی بودنش است، گفت: تقویت مبانی تفکری و ایمانی بسیج در گرو ارتباط مستقیم با مسجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام پاکباز، استاد حوزه علمیه اهواز، در دومین جلسه تبیین بیانات مقام معظم رهبری، که در مدرسه علمیه فاطمیون اهواز برگزار شد، با بیان اینکه بسیجی‌ها رهبران آینده جهان هستند، گفت: آینده از آن مستضعفین بوده و به یقین بسیجیان رهبران آینده هستند؛ چراکه از دل مستضعفین بر خواسته‌اند.

این استاد حوزه، با تأکید بر اینکه بسیج باید با مساجد ارتباط داشته باشد، تصریح کرد: شاکله بسیج به مسجدی بودنش است؛ چراکه بسیج از مساجد متولد شده است.

حجت‌الاسلام پاکباز ادامه داد: بسیج متولد جای دیگری مثل حوزه یا هیئت نیست! بلکه متولد مسجد بوده و در این ارتباط بسیج با مسجد است که مبانی تفکری و ایمانی آنها تربیت می‌شود.

وی با بیان اینکه نظام سلطه صریحاً مخالف عدالت و آزادی است، گفت: اسلام صراحتاً تأکید بر عدالت و آزادی است؛ یعنی در این مسئله دیپلماسی نداریم بلکه انقلابی هستیم.

این استاد حوزه، در پایان اظهار داشت: در اخبار به عینه می‌بینید و می‌شنوید که هرکجا آمریکا رود، ظلم را هم با خودش برد! اما ایران در هر کشوری پای نهاد، برای ملت و دولت آن کشور، صلح، ثبات و امنیت به ارمغان آورد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha