چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
وحدت حوزه ودانشگاه

حوزه/ سرپرست حوزه علمیه استان لرستان از برگزاری همایش وحدت حوزه و دانشگاه، شامگاه سه شنبه ۲۶ آذرماه در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد خبر داد.

حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه همایش وحدت حوزه و دانشگاه، شامگاه سه شنبه ۲۶ آذرماه در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار خواهد شد، گفت: این همایش با حضور طلاب ۴ مدرسه علمیه کمالیه، صادقیه، رضویه و امیرالمومنین (ع) خرم آباد، مدارس علمیه فاطمیه و معصومیه (س) خرم آباد و دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برگزار خواهد شد. 

وی با بیان اینکه وحدت حوزه و دانشگاه از نیازهای اساسی و مهم برای تثبیت اهداف انقلاب اسلامی است، بیان داشت: وحدت بین طلاب حوزه های علمیه و دانشجویان دانشگاه ها رمز موفقیت اهداف اسلام و نظام جمهوری اسلامی است. 

سرپرست حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه وحدت حوزه و دانشگاه باید ثمره عملی داشته باشد، خاطر نشان کرد: تلاش برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری از مهمترین خواسته های حوزه و دانشگاه است که باید طلاب و دانشجویان برای تحقق این مهم تلاش کنند.

حجت الاسلام موسوی  با بیان اینکه حوزه و دانشگاه باید نگاه به آینده و آینده پژوهشی داشته باشد، گفت: حوزه و دانشگاه باید با اتحاد، همدلی، وحدت و برادری برای حل مشکلات کشور تلاش کنند . 

وی با اشاره به اینکه مسئولان و مدیران باید برای حل مشکلات و توسعه و رونق روز افزون ایران اسلامی در همه ابعاد از نظرات نخبگان حوزه و دانشگاه بهره گیرند، خاطرنشان کرد: وحدت حوزه و دانشگاه ثمرات زیادی برای انقلاب داشته است و هر دو قشر همواره برای دفاع از اهداف اسلام و انقلاب تلاش زیادی داشته اند . 

سرپرست حوزه علمیه استان لرستان در پایان با اشاره به این که وحدت حوزه و دانشگاه می تواند کشور را به جایگاه شایسته برساند، گفت: وحدت حوزه و دانشگاه شکوفایی اجتماع را به ارمغان می آورد، چرا که وحدت به عنوان اصلی مهم از نیازهای امت اسلامی و انقلاب است که طلاب و دانشجویان باید برای تحقق این مهم همت جهادی داشته باشند. 

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha