سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
الشیخ علی خطیب

حوزه/ شیخ علی خطیب با بیان اینکه اسرائیل شرّ مطلق بوده و است و تعامل با آن و به رسمیت شناختن آن حرام می باشد، گفت: عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل را محکوم می کنیم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی خطیب نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان طی سخنانی با اشاره به اوضاع اسف بار معیشتی و اقتصادی لبنان بر ضرورت تعیین نخست وزیر جدید و تشکیل دولت نجات ملی تاکید کرد و گفت: فشار ها و دیکته های استعماری و تحریم های ظالمانه مالی در شدت بحران و نابودی اقتصاد این کشور نقش داشته است.

اسرائیل شرّ مطلق و تعامل با آن و به رسمیت شناختن آن حرام است

وی در بخش دیگر سخنان با بیان اینکه اسرائیل شرّ مطلق بوده و است و تعامل با آن و به رسمیت شناختن آن حرام می باشد، گفت: تمامی تلاش هایی که برای عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل و معرفی کردن آن به عنوان بخشی از امت و دوست ملت و کشور ما صورت می گیرد را محکوم می کنیم و هرگونه ارتباط با رهبران دشمن را خیانت به خون شهدا و جانفشانی ملت هایمان می دانیم.

شیخ خطیب به شدت برگزاری همایش منامه با عنوان تنوع و گفتگوی دینی را محکوم کرد و افزود: نقش بحرین در عادی سازی روابط از طریق اظهارات مقامات آن و تلاش آن ها برای برقرار روابط دوستانه با دشمن صهیونیستی آشکار شده است.

نایب رئیس مجلس اعلای شیعی مشارکت خاخام موشیه بن عمار تروریست صهیونیستی را خیانت به امت، وطن و ملت دانست و گفت: همراهی برخی طرف های دینی یا سیاسی در این خیانت غیر قابل توجیه است و ایستادن و گفتگو با این مجرم مشروع دانستن جنایت های اوست.

شیخ خطیب تجاوز تروریستی به نیرو های بسیج مردمی را طرحی شیطانی دانست که دولت های استعماری برای غرق کردن عراق در آشوب به کار می گیرند.

مردم عراق به توصیه های آیت الله سیستانی پایبند باشند

وی با بیان اینکه آشوب و اغتشاشات عراق توسط برخی نفوذی های در صفوف تظاهرات کنندگان انجام می گیرد، از مردم عراق خواست متوجه کسانی که در کمین عراق هستند، باشند و به توصیه های آیت الله سیستانی پایبند بوده و مطابق این توصیه ها عمل کنند که موجب وحدت و استقرار عراق می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha