جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حسین فقیه

حوزه/ حجت الاسلام فقیه با اشاره به زمان برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره استانی علامه حلی(ره) در بوشهر اظهار داشت: مراسم و آیین اختتامیه چهارمین جشنواره استانی علامه حلی(ره) در بوشهر دی ماه سال جاری با حضور طلاب و اسایتد مدارس علمیه برادران و خواهران استان برگزار می شود.

حجت الاسلام حسین فقیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر، از ارسال ۱۵۲ اثر به دبیرخانه استانی جشنواره استانی علامه حلی(ره) در بوشهر خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد ۷۲ اثر مربوط به طلاب حوزه علمیه برادران استان و ۸۰ اثر مربوط طلاب حوزه علمیه خواهران است.

دبیر چهارمین جشنواره استانی علامه حلی(ره) بوشهر با اشاره به تعداد آثار راه یافته به مرحله بررسی تایید نهایی برگزیدگان در شورای علمی جشنواره گفت: از تعداد ۱۵۲ اثر رسیده به دبیرخانه پس از بررسی ها، ۲۰ اثر به مرحله بررسی تایید نهایی برگزیدگان راه یافت که از این تعداد ۹ اثر مربوط به برادران و ۱۱ اثر مربوط به خواهران است.

حجت الاسلام فقیه با اشاره به زمان برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره استانی علامه حلی(ره) در بوشهر اظهار داشت: مراسم و آیین اختتامیه چهارمین جشنواره استانی علامه حلی(ره) در بوشهر دی ماه سال جاری با حضور طلاب و اسایتد مدارس علمیه برادران و خواهران استان برگزار می شود.

دبیر جشنواره استانی علامه حلی(ره) در بوشهر هدف از برگزاری این جشنواره علمی پژوهشی را ترویج پژوهش در مدرسه های علمیه استان عنوان کرد و گفت: در سال های گذشته بسیاری از مقاله ها در نشریه های کشوری چاپ شده که این امر افق خوبی برای آینده پژوهش استان در حوزه علمیه را نوید می دهد. 

معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر به برخی برنامه های هفته پژوهش اشاره کرد و گفت: نشست با پژوهشگران برتر هر شهرستان، برگزاری نشست های وحدت حوزه و دانشگاه و برگزاری کرسی های آزاداندیشی از مهمترین برنامه ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha