سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت السالام کاظم لو

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: حضور مردم در انتخابات باعث تضمین سرنوشت اسلام خواهد شد و حضور در این رویداد باعث تقویت نظام می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو، امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه خواهران زینبیه شهرستان آبیک، گفت: همه باید با حضور پرشور خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کرده و به دشمنان بفهمانیم که ملت ایران همچنان در صحنه بوده و وفادار به امام خمینی (ره)، شهدا و ولایت است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین خاطرنشان کرد: باید در انتخابات افراد صالح که معتقد به ولایت و انقلاب و آرمان های شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند را انتخاب نماییم.

وی ادامه داد: حضور مردم در انتخابات باعث تضمین سرنوشت اسلام خواهد شد و حضور در این رویداد باعث تقویت نظام می شود.

حجت الاسلام کاظم لو اظهار کرد: علم آموزی امری معنوی و اخلاقی است و اگر تمام انسان ها به آن علمی که خداوند به آنها داده و بصیرت و شناختی که نسبت به جامعه و هستی دارد دست پیدا کنند مدینه فاضله می شود.

وی بیان کرد: علم آموزی به معنای رایج اگر همراه با رذالت های اخلاقی نشود می تواند در فرهنگ سازی ،سبک زندگی و تمدن سازی اثرگذار باشد و قدرت هر جامعه به پیشرفت علمی آن است و امروز علم یک سلاح  بوده و فتح دنیا به دست انسان ممکن می شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین عنوان کرد: اگر فردی با خواندن و نوشتن آشنا و دارای عمل صالح هم باشد و در مبانی دینی خداشناسی و انسان شناسی در مورد حقیقت هم شناخت داشته باشد از فردی که آن سواد را ندارد جلوتر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha