سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
امام جمعه پلدشت

حوزه/ امام جمعه پلدشت با اشاره به انتخابات دوم اسفند، گفت: ملت همیشه در صحنه بار دیگر با حضور خود در انتخابات سرنوشت خود را رقم زده و حماسه می‌آفرینند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام وحید طالبی، امروز در نشستی که با حضور فرماندار پلدشت و مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مسئولین با نظارت بیشتر جلوی افزایش نا متعارف قیمت کالاها را بگیرند.

وی با اشاره به انتخابات اسفندماه گفت: ملت همیشه در صحنه بار دیگر با حضور خود در انتخابات سرنوشت خود را رقم زده و حماسه می‌آفرینند و رعایت قانون برای همه ضروری و واجب است و همه باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

امام جمعه پلدشت افزود: دقت بیشتر در بررسی صلاحیت نامزدها توسط اعضای هیات‌های اجرایی و نظارتی باید در دستور کار قرار گیرد و انتظار می‌رود که وجدان و عمل به قانون در تایید و یا رد صلاحیت‌ها در نظر گرفته شود.

وی اضافه‌کرد: حضور حداکثری و برگزاری انتخابات شایسته ،سالم و در شان نظام بسیار اهمیت دارد و همه دست‌اندرکاران برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باید برای دست‌یابی به این هدف تلاش کنند.

حجت الاسلام طالبی به اهمیت وجود نهاد شورای نگهبان در نظام اسلامی و نقش آن در سلامت انتخابات اشاره کرد و گفت: صلاحیت نامزدها با حضور افراد اصلح در دست بررسی است و هر فردی که مورد تایید این نهاد قرار گیرد مورد احترام است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • 123 IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
    0 0
    واقعا ممنون
  • 123 IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
    0 0
    چرا نظر مرا تمام کمال منعکس نکردید ؟