جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

حوزه/ امام جمعه شهرستان مریوان با اشاره به اینکه باید مسئولان زمینه برگزاری انتخاباتی باشکوه و تاریخی در کشور و به ویژه در استان کردستان را مهیا کنند، افزود: باید مقدمات برگزاری یک انتخابات آبرومندانه و در شان نظام جمهوری اسلامی در سراسر کشور اندیشیده شود و نیز اینکه در این دوره شورای نگهبان و نهادهای نظارتی نگاه دقیقی در تایید یا رد صلاحیت ها داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی، بعدازظهر امروز در دیدار با جمعی از عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان مریوان اظهار داشت: یکی از بزرگترین افتخارات جمهوری اسلامی برگزاری انتخابات آزاد و مردمی در طول این ۴۰ سال می باشد.

امام جمعه شهرستان مریوان اظهار گفت: انتخابات آزاد و با مشارکت حداکثری ملت ایران مهر تاییدی بر حقانیت این نظام می باشد.

این عالم اهل سنت در ادامه با اشاره به اینکه باید مسئولان زمینه برگزاری انتخاباتی باشکوه و تاریخی در کشور و به ویژه در استان کردستان را مهیا کنند، افزود: باید مقدمات برگزاری یک انتخابات آبرومندانه و در شان نظام جمهوری اسلامی در سراسر کشور اندیشیده شود و نیز اینکه در این دوره شورای نگهبان و نهادهای نظارتی نگاه دقیقی در تایید یا رد صلاحیت ها داشته باشند.

ماموستا شیرزادی ادامه داد: باید افرادی در انتخابات حضور داشته باشند که از قدرت چانه زنی، علمی و عملی بسیار بالایی برخوردار باشند و مردم نیز وظیفه دارند در انتخاب خود، منطقه، آینده استان و... را از ملاک های مهم برای انتخاب کاندیدای اصلاح لحاظ کنند.

امام جمعه شهرستان مریوان اظهار داشت: یکی دیگر از مواردی که بارها بنده هم به مسئولان برگزاری انتخابات و هم به خود مردم عرض کرده ام این است که در انتخابات به شدت از قبیله گرایی و تعصبات بی جای قومی برحذر باشند و اجازه ندهند که این تعصبات کور جلوی نگاه انتخاب منطقی شما را بگیرد.

این عالم اهل سنت بیان کرد: زمانی که انتخابات ما یک انتخابات با معیارهای استاندارد و درست باشد، بی شک مجلس قوی، انقلابی و مطالبه گر خواهیم داشت و در غیر اینصورت اشتباه در انتخاب کاندیدای خود، ما را از داشتن یک مجلس قوی و ایده آل محروم خواهد کرد.

امام جمعه شهرستان مریوان در پایان سخنان خود عنوان کرد: بنابراین اگر می بینیم که خدایی ناکرده نماینده ما در بهارستان فقط نشسته و یکی از صندلی ها را اشغال کرده است، بدانیم که این نتیجه بی دقتی در انتخاب کاندیدای اصلح از سوی خود ما بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha