پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت السالام شعبانلی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: ولایتمداری، دشمن شناسی و موقعیت شناسی رسالت اصلی طلاب حوزه های علمیه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اکبر شعبانلی، امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه شهرستان آوج به موضوع دشمن شناسی پرداخت و گفت: امروز دشمنان چهره نفاق آلودی دارند و باید با حفظ هوشیاری و دشمن شناسی مانند سدی محکم در برابر آنان بایستیم.

حجت الاسلام شعبانلی خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند که جوانان امروز ما با جوانان اوایل انقلاب اسلامی هیچ تفاوتی ندارند و انقلابی هستند.

استاد حوزه علمیه شهرستان آوج عنوان کرد: دشمن هنگامی که از تاثیرگذاری جنگ سخت نا امید می شود برای از بین بردن ایمان ،اراده و روحیه انقلابی جوانان به جنگ نرم روی می آورد که باید هوشیار باشیم.

وی عنوان کرد:دشمن شناسی و شناخت روش های دشمن در ضربه وارد کردن به کشور و نظام یکی از مسائل ضروری است که امروز طلاب حوزه های علمیه باید بیش از پیش در این عرصه بصیرت لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام شعبانلی اظهار کرد: ولایتمداری، دشمن شناسی و موقعیت شناسی رسالت اصلی طلاب حوزه های علمیه است

وی گفت: دشمن هر روز به یک نقطه حمله می کند و امروز طلاب حوزه های علمیه باید ترفندهای جدید دشمن را شناخته و آنها را به مردم بازگو نموده تا مردم در مقابل آسیب های احتمالی دشمنان مقاومت ایجاد کنند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج عنوان کرد: با وجود تهدیدهای دشمنان علیه ایران اسلامی ،این کشور برآمده از خون شهدا در مجامع بین المللی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha