سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

استاد حوزه علمیه مازندران، رشد و شکوفایی کشور در عرصه های مختلف را در گرو وحدت عملی میان حوزه و دانشگاه دانست و افزود: خوشبختانه امروز به برکت انقلاب اسلامی بسترهای لازم به منظور وحدت عملی میان این دو رکن علمی کشور فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ و فرهنگی حوزه علمیه مازندران امروز در نشست هماهنگی روز وحدت حوزه و دانشگاه، در ساری، نامگذاری سالروز شهادت آیت الله دکتر مفتح به عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را اقدامی ماندگار و هوشمندانه دانست.

وی بیان این که امام راحل همواره نسبت به توطئه دشمن در ایجاد اختلاف و تفرقه میان حوزه و دانشگاه هشدار می دادند، افزود: ایشان با نامگذاری چنین روزی، بسترهای لازم را به منظور تقویت وحدت میان این دو بال علمی کشور فراهم کردند.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که حوزه و دانشگاه دو پشتوانه عظیمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، گفت: نقش این دو مرکز مهم علمی و دینی کشور در رشد و تعالی نظام اسلامی بسیار اثرگذار و راهبردی است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن همواره نسبت به این مرکز علمی کشور چشم طمع دوخته است، بیان داشت: اگر حوزه و دانشگاه هوشیار نباشند در دام دشمنان انقلاب و نظام گرفتار خواهند شد.

استاد حوزه علمیه مازندران، رشد و شکوفایی کشور در عرصه های مختلف را در گرو وحدت عملی میان حوزه و دانشگاه دانست و افزود: خوشبختانه امروز به برکت انقلاب اسلامی بسترهای لازم به منظور وحدت عملی میان این دو رکن علمی کشور فراهم شده است.

حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که وحدت حوزه و دانشگاه باید از حالت شعار خارج و در عمل ثابت شود، خاطرنشان کرد: وحدت میان این بال علمی کشور به این معنی نیست که دروس حوزوی دانشگاهی شود و یا دروس دانشگاهی حوزوی شود، بلکه این مراکز علمی می توانند با تبادلات تعریف شده علمی بسترهای شکوفایی کشور را فراهم کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که وحدت حوزه و دانشگاه نباید تنها به یک روز ختم شود، ادامه داد: این دو مرکز مهم علمی کشور در طول سال باید با تعریف و هدف گذاری برنامه های مشترک در جهت پیشرفت کشور گام بردارند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن همواره به دنبال تفرقه و اختلاف میان حوزه و دانشگاه بوده است، افزود: اختلاف میان این دو مرکز علمی کشور، بسترهای لازم را برای تحقق اهدف و برنامه های دشمن در کشور فراهم می کند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که تعامل حوزه و دانشگاه را ناکافی دانست و بر ضرورت فراهم کردن بسترهای لازم به منظور تقویت وحدت میان دو مجموعه مهم علمی کشور تأکید کرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، تنها راه خنثی سازی توطئه دشمنان علیه انقلاب و نظام را وحدت و همبستگی میان حوزه و دانشگاه دانست و افزود: هر گاه این مجموعه مهم علمی و دینی کشور با هم متحد بودند دشمن از مواضع خود عقب نشینی کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha