سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
سبحانی نیا

مدیرحوزه علمیه قزوین گفت: باید دانش آموزان با استعداد، درخشان و توانمند در زمینه‌های مختلف، شناسایی و جذب مدارس علمیه استان قزوین شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا، مدیر حوزه علمیه قزوین عصر امروز در دیدار با مدیران مدارس علمیه قزوین که در سالن اجتماعات مدیریت حوزه برگزار شد، گفت: در تحقق اهداف حوزه که یکی از آنها جذب دانش آموزان نخبه به مدارس علمیه است، مدیران و مسئولان حوزوی، باید برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت و بلندمدت داشته باشند تا بتوانند در طول سال تعداد قابل توجهی از دانش آموزان برتر را شناسایی و جذب کنند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون تدوین برنامه شناسایی و جذب دانش آموزان آماده شده که پس از بررسی توسط مدیران مدارس علمیه و تصویب آن، اقدامات لازم جهت اجرایی شدن برنامه انجام خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سبحانی نیا، اظهارداشت: باید ساختار حوزه علمیه استان قزوین، دفتر برنامه‌ریزی و جذب دانش آموزان با استعدادهای درخشان ایجاد شود تا مدیران مربوطه در تحقق اهداف برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت تعریف شده، تلاش کنند.

وی ادامه داد: با جذب دانش آموزان نخبه، می‌توان کیفیت سطح علمی داوطلبان ورودی به مدارس علمیه استان قزوین را ارتقاء داد و شاهد رشد و پیشرفت روزافزون طلاب در عرصه‌های مختلف علمی بود.

مدیر حوزه علمیه قزوین در پایان گفت: لازم است که دانش آموزان با استعداد، درخشان و توانمند در زمینه‌های مختلف، شناسایی و جذب مدارس علمیه استان قزوین شوند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha