جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که همه مسئولان وظیفه دارند در برای کاهش دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری تلاش مضاعف کنند، گفت: نباید مباحث اقتصادی که امروز در کشور وجود دارد موجب بی توجهی مسئولان به حوزه فرهنگی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام زین العابدین روحانی نیا، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، بعداز ظهر امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و تبلیغی شهرستان بابل با اشاره به تلاش شبانه روزی دشمن علیه ارزش های دینی و اعتقادی جامعه، تقویت برنامه های فرهنگی در جامعه را امری ضروری دانست.

وی با بیان این که سرمایه گذاری در عرصه های دینی و فرهنگی آثار و برکات بسیار ارزشمندی را برای جامعه در پی خواهد داشت، افزود: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت تقویت باورهای دینی و اعتقادی مردم به ویژه نسل جوان استفاده شود.

حجت الاسلام روحانی نیا با اشاره به این که دشمن می کوشد تا تنها پوسته ای دین در جامعه باقی بماند، خاطرنشان کرد: دشمن همه توان خود را به کار گرفته تا همچون موریانه دین را از درون خالی کند تا به راحتی بتواند به اهداف شوم خود دست یابد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که فعالان فرهنگی و تبلیغی در حفظ و گسترش فرهنگ دینی در جامعه نقش بسیار مؤثری بر عهده دارند، بیان داشت: نباید بگذاریم دشمن در جنگ فرهنگی بر ارزش های دینی و انقلابی ما غالب شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید براین که باید ارزش های دینی و انقلابی در این کشور هر روز پررنگ تر از گذشته خودنمایی کند، افزود: متأسفانه یکی از ضعف های بزرگ عرصه فرهنگی تغییر رویکردها باید تغییر دولت ها است.

حجت الاسلام روحانی نیا با بیان این که دشمن پروژه نفوذ در ایران اسلامی را با جدیت دنبال می کند، گفت: دشمن برای تضعیف انقلاب اسلامی شبانه روزی برنامه ریزی می کند به همین دلیل نباید نهادهای دینی و فرهنگی در نفوذ زدایی در این کشور تکلیف سنگینی بر عهده دارند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که هر چه در عرصه دینی و فرهنگی سرمایه گذاری کنیم در برابر هجمه های سازمان یافته دشمن ناچیز است، بیان داشت: باید همه نهادهای فرهنگی و دینی کشور جهت مقابله با توطئه فرهنگی دشمن بسیج شوند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که همه مسئولان وظیفه دارند در جهت کاهش دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری و سایر دلسوزان نظام تلاش مضاعف کنند، گفت: نباید مباحث اقتصادی که امروز در کشور وجود دارد موجب بی توجهی مسؤولان به حوزه فرهنگی شود.

حجت الاسلام روحانی نیا با تأکید بر توجه بیشتر مسئولان به حوزه فرهنگی کشور، افزود: متأسفانه در سال های اخیر علیرغم همه دغدغه های بزرگان کشور در این حوزه شاهد کاهش بودجه های فرهنگی هستیم.
 
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha