شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دوره تربیت مربی و کادرسازی رویش

حوزه/ دوره تربیت مبلغ و کادرسازی «رویش» با حضور اساتید برجسته کشوری در اهواز آغاز شد.

خانم غفاری، مدیر مؤسسه فرهنگی رضوان معرفت، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اجرای دوره تربیت مبلغ و کادرسازی «رویش» اظهار داشت: این دوره در راستای تربیت بانوان برای انجام فعالیت‌های دینی-فرهنگی در مساجد، پایگاه‌های بسیج، دانشگاه‌ها، نقاط محروم و... اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در این دوره از اساتید برجسته کشوری استفاده خواهیم کرد، گفت: حجج‌اسلام و المسلمین قرائتی، ماندگاری، عالی، برادران، آقامیری، پناهیان، امینی و دکتر وحید یامین پور، برخی از اساتید این دوره هستند که تاکنون از محضر دو استاد گران‌قدر یعنی آقایان ماندگاری و قرائتی استفاده کرده‌ایم.

خانم غفاری، پیرامون موضوعات این دوره، بیان کرد: «اهمیت تبلیغ و ضرورت آن»، «کلاس داری»، «اردو داری»، «سیاسی بصیرتی»، «تاریخ انقلاب اسلامی» و «روش سخنرانی دانش‌آموزی» برخی از موضوعات و عناوین این دوره هستند.

مدیر مؤسسه فرهنگی رضوان معرفت، با بیان اینکه دوره تربیت مبلغ و کادرسازی «رویش»، به‌صورت هفتگی از بیستم آذرماه جاری تا هفتم اسفندماه ۹۸ به مدت ۳ ماه ادامه خواهد داشت، گفت: کارگاه یا کلاس بعدی با تدریس حجت‌الاسلام همتی است که پیرامون روانشناسی بلوغ، ارائه مطلب خواهند کرد.

وی در پایان گفت: دوره تربیت مبلغ و کادرسازی «رویش» از سوی مؤسسه فرهنگی رضوان معرفت، وابسته به مرکز طلیعه‌داران ظهور اهواز برگزار شده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha