پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام میثم همایی معاونت تهذیب حوزه علمیه استان فارس

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان فارس از برگزاری ۲۵ درس اخلاق در مدارس علمیه استان فارس، با حضور قائم مقام معاونت تهذیب حوزه های علمیه کشور خبر داد.

حجت الاسلام میثم همایی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری دروس اخلاق در مدارس علمیه استان فارس اظهار داشت: برگزاری دروس اخلاق در مدارس علمیه استان، از هفته گذشته آغاز و تا هفته آینده با حضور حجت الاسلام والمسلمین همتیان، قائم مقام معاونت تهذیب حوزه های علمیه برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه حجت الاسلام والمسلمین همتیان در ۲۵ مدرسه علمیه برای ارائه مشاوره اخلاق و دروس اخلاق حضور خواهد یافت، افزود: در بسیاری از مدارس علمیه  استان نیز جلساتی با حضور کادر و اساتید برگزار شده است.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان فارس همچنین با اشاره به اجرای طرح جامع تحصیلی و تربیتی، یادآور شد: برنامه جامع تحصیلی و تربیتی چشم‌اندازی را برای مباحث اخلاقی حوزه ها و طلاب ترسیم کرده است.

وی ادامه داد: در افق هزار و ۴۰۴ این برنامه آمده که حوزه‌های علمیه باید به یک نظام پویا، تاثیرگذار، پاسخگو و کارآمد در عرصه تهذیب و تربیت برسند، از این رو خروجی طرح جامع، تربیت طلاب مؤمن و پاسخگو به نیازهای اخلاقی و تربیتی جامعه خواهند بود.

حجت الاسلام همایی در پایان برگزاری دروس اخلاق در مدارس علمیه سطح استان را از برنامه های تربیتی و تهذیبی دانست و بیان کرد: طرح جامع تربیتی و تهذیبی به مدارس علمیه ابلاغ شده است که برای ارتقا آن نیز در ایام برگزاری دروس اخلاق با حضور حجت الاسلام والمسلمین همتیان، به ارزیابی و نحوه اجرای آن خواهیم پرداخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha