پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دبیر ستاد امر به معروف استان فارس

حوزه/ دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان فارس، عرضه و خرید کالای ایرانی را یک نمونه معروف دانست و گفت: کارگروه های تخصصی معروف و منکر شناسی در اتحادیه های اصناف راه اندازی شود.

سلیمان مهدوی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به اینکه اقتصاد یکی از مباحث گام دوم انقلاب است، اظهار داشت: امربه‌معروف و نهی از منکر در قد و قواره کارهای تخصصی حاضر می‌شود، از این رو این ظرفیت را دارا است که به مسائل اصلی کشور بپردازد.

وی ادامه داد: امربه‌معروف و نهی از منکر یک فریضه الهی است که علاوه بر خودسازی، دستی در حکومت سازی و تمدن سازی نیز دارد، بنابراین یکی از تعاملات مهم اجتماعی نیز موضوع اقتصاد است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس با تاکید بر اینکه به دنبال تخصصی سازی امربه‌معروف و نهی از منکر هستیم، عنوان کرد: زمان آن رسیده که در هر اتحادیه یک کارگروه تخصصی معروف و منکر شناسی راه اندازی شود.

وی، عرضه و خرید کالای ایرانی را یک نمونه معروف دانست و ابراز کرد: هیچ اشکالی ندارد که در شورای امربه‌معروف و نهی از منکر نسبت به چگونگی بهتر عرضه کالای ایرانی بحث کنیم و آن را یک معروف در نظر بگیریم.

مهدوی در پایان خاطرنشان کرد: اقتصاد در گام دوم انقلاب با هر حرکتی در نظام جمهوری اسلامی ارتباط قوی دارد؛ استقلال اقتصادی از مستعمره شدن جلوگیری می‌کند و می‌تواند انتشار دهنده دین مبین اسلام باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha