جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 20, 2024
حجت الاسلام منصور امامی

حوزه/ حجت الاسلام امامی گفت: گفت: امروز غربی‌ها به کودکان و نوجوانان خود، اسلام‌هراسی و مذهب‌هراسی را آموزش می‌دهند و از اعراب به عنوان تهدید جمعیتی یاد می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام منصور امامی، امروز در نشست «رسانه و مهدویت» که در مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: غربی‌ها قبل از حمله به کشوری با استفاده از رسانه‌ها و تبلیغات زمینه را برای آن آماده می‌کنند.

وی ادامه داد: اسلام هراسی امروز در رأس همه برنامه‌های رسانه‌های غربی قرار دارد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی ارومیه تصریح کرد: رسانه‌های غربی برای اسلام هراسی به مردم اینگونه القا می‌کنند که اسلام هیچ اشتراکی با دیگر ادیان الهی ندارد و یک تفکر سیاسی است نه دین الهی، و اسلام را خطری برای جوامع غربی معرفی می‌کنند.

وی افزود: جنگ امروز نه نظامی که جنگ رسانه‌ای است و در آن غربی‌ها حملات خود را به خاورمیانه و از بین بردن اعتقادات دینی شروع کرده‌اند و بعد از حادثه ۱۱ سپتامبر این حملات بسیار افزایش یافته است.

حجت الاسلام امامی اضافه کرد: در قرون گذشته غربی ها با هدف ضربه زدن به مذهب،  جنگ‌های سی ساله مذهبی در اروپا را راه‌اندازی کردند که در آن دو سوم مردم آلمان قتل عام شدند و نتیجه آن بدبینی مردم به دین شد.

وی بیان داشت: یکی از اهداف به وجود آمدن داعش کشیدن جنگ‌های مذهبی به خاورمیانه بود که آمریکایی‌ها ایجاد کردند و در مناظرات ریاست جمهوری به این مسئله اعتراف کردند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی ارومیه تاکید کرد: آمریکایی‌ها می‌خواستند با روی کار آمدن داعش هم جلوی بیداری اسلامی منطقه را بگیرند و هم اسلام را نابود کنند.

وی در پایان گفت: امروز غربی‌ها به کودکان و نوجوانان، اسلام‌هراسی و مذهب‌هراسی را آموزش می‌دهند و از اعراب به عنوان تهدید جمعیتی یاد می‌کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha