جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نکوداشت

حوزه/هفتمین نکوداشت پژوهشگران، انجمن‌ها و تشکل‌های علمی برتر جامعةالصطفی به همت معانت پژوهش جامعةالمصطفی و با حضور مدیران، دبیران و اعضای انجمن‌های علمی جامعةالمصطفی العالمیة برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر مقدم، مدیر کل ساماندهی و پشتیبانی پژوهشی المصطفی در هفتمین نکوداشت پژوهشگران، انجمن ها و تشکل های علمی برتر جامعةالمصطفی ضمن ارائه گزارشی از فرایند انتخاب پژوهشگران و انجمن های علمی برتر جامعةالمصطفی، اظهار داشت: در راستای انتخاب انجمن ها و تشکل های علمی برتر جامعةالمصطفی، تنها رتبه های «الف» و «ب» در روند بررسی قرار گرفتند.

مدیر کل ساماندهی و پشتیبانی پژوهشی المصطفی به گستره فعالیت 6 هزار  این که 12 پژوهشگر برتر المصطفی در دو بخش که 9 پژوهشگران شاغل به تحصیل و 3 پژوهشگر فارغ التحصیل داده شد.

وی در ادامه به گستره فعالیت پژوهشگران در المصطفی اشاره نمود و با بیان این که از مجموع 6 هزار پژوهشگر، 3400 نفر ایشان شاغل به تحصیل هستند، اظهار داشت: امروز از میان پژوهشگران المصطفی 12 پژوهشگر به عنوان پژوهشگر برتر المصطفی انتخاب خواهند شد؛ 9 نفر ایشان از میان پژوهشگران شاغل به تحصیل و 3 نفر از میان دانش آموختگان پژوهشگران برگزیده شده‌اند.

دکتر مقدم با اشاره به این که از میان پژوهشگران شاغل به تحصیل المصطفی به ازای هر 377 پژوهشگر برتر 1 نفر به عنوان پژوهشگر برتر انتخاب شده است، خاطرنشان کرد: در هفتمین نکوداشت پژوهشگران، انجمن ها و تشکل های علمی برتر، انتخاب برترین‌ها بر اساس وضعیت مدارس و تعداد پژوهشگران هر مدرسه صورت خواهد گرفت.

وی ضمن ارائه گزارشی از فرایند انتخاب انجمن‌ها و تشکل‌های علمی برتر، با بیان این که امروز 10 انجمن علمی برتر معرفی و تقدیر خواهند شد، اظهار داشت: وضعیت و عملکرد انجمن های علمی ثبت شده، از طریق مدارس استعلام و گزارش های دریافتی تجمیع و سهمیه‌ها توزیع شده است؛ از میان 85 انجمن و تشکل علمی برتر، 10 انجمن به عنوان انجمن‌ها و تشکل‌های علمی برتر برگزیده شدند.

مدیر کل ساماندهی و پشتیبانی پژوهشی المصطفی به راه اندازی سامانه انجمن‌های علمی جامعةالمصطفی اشاره نمود و ابراز داشت: فعالیت انجمن‌های علمی المصطفی تحت سامانه‌ای فعال ثبت شده است که در این فرایند تمامی انجمن‌ها و تشکل‌ها از فعالیت یکدیگر اطلاع خواهند یافت.

دکتر مقدم در بخش پایانی سخنان خود  تصریح کرد: انتشارات جامعةالمصطفی تمهیدی را در نظر گرفته تا نشریات انجمن‌ها و تشکل‌های علمی المصطفی را با هزینه‌ای به مراتب پائین‌تر در مرکز ترجمه و نشر المصطفی به چاپ برساند.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha