سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سردار بابازاده فرمانده سپاه اردبیل

حوزه / فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل با تاکید بر این که ضد انقلاب دلسوز شما جوانان نیستند، گفت: آنهایی که از داخل به دشمن چراغ سبز می دهند و از پشت به مردم و انقلاب خنجر می زنند، از نیروهای دشمن هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اردبیل، سردار پاسدار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)، پیش از ظهر امروز ۲۵ آذرماه، در کنگره ۵۵ شهید دانشجوی استان اردبیل با  با شعار "شهدا رمز ایستادگی در برابر استکبار" که در محل سالن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، با اشاره به جانفشانی های رزمندگان و شهدا در جبهه ها نبرد حق علیه باطل، عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس، رزمندگان دلاور اردبیل به سمت جنوب کشور روانه شدند و حماسه ها آفریدند. آن هایی که فرار کردند و از پشت به کشور خنجر زدند، آنها چطور قابلیت پیدا کردند که در کانال ماهواره ای و یا در فضای مجازی بخواهند، ذهن فرزندان ما را استحاله کنند.

وی افزود: ضد انقلاب دلسوز شما جوانان نیستند؛ آنهایی که پشت سر علما بدگویی کرده و جامعه را مسموم می کنند، دلسوز مردم نیستند. یکی از علما حاج آقا حیدری است که  فرزند دانشجویش شهید شد و پسر دیگرش نیز جانباز است، چگونه و با چه منطقی می شود به چنین عالمی کم لطفی کرد؟

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل ادامه داد: کسانی هستند که هیچ کاری برای نظام انجام نداده اند و الان می خواهند دل شما جوانان را خالی کنند.

وی اضافه کرد: خداوندا شاهد باش که بنده به عنوان کهنه سرباز سپاه حضرت عباس(ع) که در ارتش دوره دیده ام، با عزیزان نیروی انتظامی در مرز با دشمن جنگیده ام، با بسیجی ها زندگی کرده ام و الان نیز با مردم زندگی می کنم، می خواهم واقعیت های جامعه را به جوان هایی که حضرت آقا از همه بیشتر به آنها اعتماد دارند عرض کنم که دنیا را با چندین هفته خوش گذرانی نمی شود، سپری کرد، و انسان بایستی آرمان و مرام و قدرت تحلیل داشته باشد و بتواند حق و باطل را بفهمد.

بابازاده عنوان کرد: ما به عنوان یک کشور شیعی و مسلمان که بالغ بر ۸۰ میلیون جمیعت داریم، با تمام وجود با استکبار در حال جنگیم. ما نیروهای استکبار را در خلیج فارس دستگیر کردیم اگر شما آنجا بودید و داخل قایق را می دیدید که آنها از ترس به چه احوالی افتاده اند؛ ما پهپاد دشمن را زدیم و در برابر دشمنان حرف برای گفتن داریم.

وی اظهار کرد: مردم  با این شرایط اقتصادی مقاومت کردند. ما الگو داریم و هیچ وقت نمی توانیم ۲۲۰ هزار شهید را فراموش کنیم. آنهایی که از داخل به دشمن چراغ سبز می دهند و از پشت به مردم و انقلاب خنجر می زنند، از نیروهای دشمن هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha