دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
وحدت حوزه و دانشگاه

حوزه/ نشست هم‌اندیشی اساتید حوزه و دانشگاه با موضوع نقش این دو نهاد در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، در شوشتر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حمیدرضا سبزی، مدیر مدرسه علمیه جزائریه شوشتر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری نشست مشترک اساتید حوزه و دانشگاه، اظهار داشت: نشست هم‌اندیشی اساتید حوزه و دانشگاه با موضوع «نقش حوزه و دانشگاه در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» در شهرستان شوشتر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این نشست ۲۰ نفر از اساتید حوزه و متقابلاً جمعی از اساتید دانشگاه حضور داشته و به ارائه مطلب می‌پردازند، گفت: گروهی از طلاب و دانشجویان نیز به‌عنوان مهمان بر نحوه اجرا و صحبت‌های مطرح شده نظارت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام سبزی، زمان اجرای این نشست را روز چهارشنبه ۲۷ آذرماه جاری اعلام کرد و افزود: در این جلسه قرار است کارگروه مشترک تحقیقاتی پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب راه‌اندازی شود تا کارهای پژوهشی گوناگونی حول محور آن انجام گیرد.

مدیر مدرسه علمیه جزائریه شوشتر، در پایان اظهار داشت: تعاملات حوزه و دانشگاه نباید صرفاً معطوف به یک هفته خاص در سال شود، بلکه لازم است با گسترش همکاری‌های علمی-پژوهشی به تقویت انسجام مباحث فرهنگی کمک کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha