پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 876244
۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
دانشگاه اسلامیه دهلی نو

حوزه/ در ادامه اعتراضات مسلمانان هند به تصویب لایحه ضد اسلامی در این کشور، پلیس هند ضمن برخورد با دانشجویان معترض دانشگاه اسلامی دهلی نو و علیگرد، اقدام به تیراندازی کرد که منجر به مجروح شدن دانشجویان شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه در ادامه اعتراضات مسلمانان هند به تصویب لایحه ضد اسلامی در این کشور، پلیس هند ضمن برخورد با دانشجویان معترض دانشگاه اسلامی دهلی نو و علیگرد، اقدام به تیراندازی کرد که منجر به مجروح شدن دانشجویان شد.

تابلوی ورود ممنوع هند برای مسلمانان

جامعه ملی اسلامی (انگلیسی: Jamia Millia Islamia) دانشگاهی مرکزی در دهلی است که این دانشگاه در دوره حکومت بریتانیا در سال ۱۹۲۰ تأسیس شد.

بنا بر گزارشات کاربران شبکه های اجتماعی مسلمانان هند و رسانه های بین المللی پلیس هند ضمن برخورد خشونت آمیز با معترضان، تعدادی از دانشجویان را نیز دستگیر کرده و با خود برد.

طبق این گزارش پلیس هند با حمله به مسجد این دانشگاه مسجد را مورد هتک حرمت قرار داد.

مسلمانان هندوستان برای همبستگی با دانشجویان و در اعتراض علیه جنایات ارتش هند به دانشجویان دانشگاه اسلامیه با هشتک "با دانشگاه اسلامیه ایستاده ایم" در فضای مجازی اعتراض خودشان را ثبت می کنند.

کاربران فضازی مجازی مسلمانان هند و مسلمانان کشورهای دیگر هم با استفاده از عکس دانشجویی بی دفاع که در برابر پلیس هند ایستاده و او را تهدید می کنند از این دانشجو تمجید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha