سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه / در جلسه کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، بر لزوم حضور روحانیون در مدارس دانش آموزی تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، جلسه کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، با حضور حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، جعفر پاشایی مدیر کل آموزش و پرورش استان، حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل، مدیر حوزه علمیه استان و حجت الاسلام اسماعیل روشن تن، مدیر حوزه خواهران استان آذربایجان شرقی، امروز در مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) تبریز برگزار شد.

در این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم حضور مبلغان و طلاب توانمند در مدارس تاکید کرد و گفت:  بستر سازی مناسب در مدارس برای حضور مبلغات و طلاب از طرف آموزش و پرورش استان انجام شود.

جعفر پاشایی مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی هم در این جلسه، حضور روحانیون در مدارس را گام مؤثری در کاهش آسیب های اجتماعی دانست.

وی سپس برنامه های آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی را در سال تحصیلی 99-98 تبیین و تشریح کرد.

در ادامه، حجت الاسلام ذاکر قاسم زاده، معاون تبلیغ حوزه علمیه استان، گزارشی از برنامه ها و تصمیمات کلان حوزه و آموزش و پرورش را در راستای تقویت همکاری ها ارائه کرد.

سپس اعضای حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و اعلام آمادگی کردند که روحانیون در سال تحصیلی جدید با آمادگی بیشتر و طراحی برنامه های مناسب در مدارس حضور مؤثر داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha