جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار با خانواده شهید

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین به همراه جمعی از معاونان حوزه استان با خانواده روحانی شهید حجت الاسلام رضا وهابی محقق دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید روحانی حجت الاسلام رضا وهابی محقق ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس، گفت: تواضع، فروتنی و خشوع در برابر دیگران، صبر و شکیبایی در برابر مشکلات، اهمیت دادن به نماز جماعت اول وقت، اهتمام به فریضه امر به معروف و نهی از منکر، از خصوصات برجسته این شهید والا مقام بود.

وی خاطرنشان کرد: شهید وهابی محقق، انسانی خونگرم، پرکار، محبوب و باوقار بود و این خصوصیات اخلاقی، او را الگوی مناسبی برای دیگران قرار داده بود.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: شهید محقق با گفتارهای زیبا و شیرینش دوستان و اهالی جبهه را به وجد می آورد و راز  و نیاز او با خدای متعال و توجه به نماز شب در جبهه های حق علیه باطل، هیچ گاه از ذهن و خاطره دوستان و همرزمانش فراموش نخواهد شد.

وی به نقش شهدای روحانیت در دوران دفاع مقدس پرداخت و عنوان کرد: روحانیون در جبهه های نبرد حق علیه باطل علاوه بر اینکه به بیان مسائل شرعی و عقیدتی می پرداختند، در خط مقدم نیز همیشه جلوتر از بقیه افراد بودند.

 حجت الاسلام علاالدین صفی خانی یکی از همرزمان شهید وهابی محقق نیز خاطراتی از این شهید والامقام را بیان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha