جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شماره جدید هفته‌نامه افق حوزه

حوزه/ ششصد و دوازدهمین شماره هفته‌نامه «افق حوزه» با اخبار متنوع حوزوی، دینی، فرهنگی و سیاسی به سردبیری رمضانعلی عزیزی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در ششصد و دوازدهمین شماره هفته نامه «افق حوزه» می خوانیم: « در پیام رهبر انقلاب به بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز تأکید شد: نماز جمعه را از چالش های سیتزگرایانه رها می کند؛ مدیر حوزه های علمیه در پیامی به مناسبت هفته پژوهش تبیین کرد: رسالت امروز حوزویان؛ رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم: برنامه ریزی ویژه برای آندلسی کردن شهر مقدس قم؛ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه: بودجه ما به اندازه یکی از بخش های کوچک کشور هم نیست؛ آیت الله مصباح یزدی: هیچ گونه عذری برای تغافل از مسائل سیاسی واجتماعی نداریم؛ آیت الله العظمی جوادی آملی: بیان گرایشات سیاسی در نماز جمعه ایجاد شقاق و تفرقه می کند؛ آیت الله العظمی مکارم شیرازی: پایبندی به آموزه های دینی سدی در برابر ناهنجاری های احلاقی و مفاسد است، از جمله مطالب عنوان شده در این هفته نامه می باشد.

 دانلود شماره ۶۱۲ افق حوزه

علاقه مندان جهت تهیه نشریه می توانند به نشانی: قم، بلوار جمهوری، کوچه ۲، پلاک ۱۵ مراجعه کرده و یا با شماره تلفن: ۰۲۵۳۲۹۰۰۵۳۸ تماس بگیرند.

گفتنی است: هفته نامه افق حوزه ارگان رسمی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و فراگیرترین نشریه خبری حوزه های علمیه است . حجت الاسلام والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری مدیر مسئولی، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته جانشینی مدیرمسئول و حجت الاسلام رمضانعلی عزیزی سردبیری آن را بر عهده دارد.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha