پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
پژوهش

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) اصفهان گفت: اساتید باید راغب و توانمند در امر پژوهش باشند تا بتوانند ضمن انگیزه سازی، طلاب پژوهشگر تربیت کنند.

 خانم سمیه امیرحسینی در گفتگو با خبرگزاری کوثر در اصفهان،  پیرامون وضعیت پژوهش در مدارس علمیه خواهران اظهار داشت: وضعیت پژوهش در مدارس علمیه خواهران ایده ال نیست و برای پیشرفت در امر پژوهش کارهای زیادی می توان انجام داد.

وی با اشاره به نقش اساتید در پیشبرد امر تحقیق و پژوهش در مداس علمیه خواهران اظهار کرد: برای رشد در هر زمینه ای به اساتید مجرب نیاز است به همین جهت اساتید خواهر باید نهایت تلاش خود را در کسب مهارت های پژوهشی بکارگیرند و مدرسه نیز باید با برگزاری دوره های مهارتی زمینه ارتقاء اساتید را فراهم سازد.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) اصفهان در ادامه افزود: اساتید باید راغب و توانمند در امر پژوهش شوند تا بتوانند ضمن انگیزه سازی، طلاب پژوهشگر تربیت کنند زیرا اگر اساتید در این زمینه علاقه ای نداشته باشند نمی توان انتظار داشت که طلاب به امر تحقیق و پژوهش اهتمام ورزند.

وی، نمود و تجلی پژوهش در حوزه های علمیه را تهیه مقالات ناب پژوهشی توسط طلاب و شرکت در جشنواره های پژوهشی از جمله حضور در جشنواره علامه حلی(ره) بانوی کرامت عنوان کرد.

 امیر حسینی در پایان به انتظارات خود از واحد پژوهش مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) اصفهان اشاره کرد و گفت: اهتمام به پیگیری امور پژوهش طلاب و برگزاری دوره های مهارتی ویژه طلاب در رأس اقدامات واحد پژوهش قرار گیرد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha