چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه بابلسر

امام جمعه بابلسر از نهم دی بعنوان روز حماسه بیعت ملت با ولایت نام برد و بر اهتمام جدّی برای انتقال پیام های این روز ماندگار انقلاب اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در نشست ستاد بزرگداشت حماسه مردمی یوم الله نهم دی این شهرستان از این روز بعنوان روز حماسه بیعت ملت با ولایت نام برد و بر اهتمام جدی برای انتقال پیام های این روز ماندگار انقلاب اسلامی تاکید کرد.

وی افزود: احساس مسؤولیت و عمل صالح مردم در این حرکت و حماسه بزرگ در واقع اتحاد آنان حول محور ولایت فقیه بود که باید به عنوان روز ماندگار در تاریخ انقلاب و ایران بماند.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در این روز، نشان دادند که پای آرمان‌های انقلاب و نظام و رهبری تا آخر ایستاده‌اند، تصریح کرد: در این روز همگان تجلی ژرف نگری، بصیرت، دشمن شناسی و ولایت‌مداری ملت انقلابی ایران اسلامی را نظاره گر بودند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت ولایت مدار و با بصیرت ایران اسلامی در چنین روزی حماسه ای ماندگار خلق کردند، گفت: باید عمق معنای حضور مردم در این روز و دفاع و حمایت آنان از نظام جمهوری اسلامی برای جامعه تبیین و تشریح شود.

امام جمعه بابلسر با بیان این که ملت ولایی و با بصیرت ایران اسلامی در چهار دهه اخیر همواره در دفاع از انقلاب و آرمان های نظام ثابت قدم بودند، افزود: این مردم همیشه در صحنه هر جا احساس کردند انقلاب و نظام در خطر است به صورت خودجوش به میدان آمدند و از اصل انقلاب دفاع کردند.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که مردم کشورمان در چهل سال اخیر همواره در صحنه های متعدد پشتیبانی خود از نظام، انقلاب و ولایت را ثابت کردند، گفت: در حوادث اخیر نیز بار دیگر این مردم با حضور حماسی خود در صحنه بساط فتنه را جمع کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن فکر می کرد به بهانه افزایش قیمت بنزین می تواند کشور را به آشوب بکشد، ادامه داد: اما این مردم ولایی و با بصیرت، هوشیارتر از هر زمان دیگری به صحنه آمدند و نشان دادند با اقتدار پشتیبان انقلاب هستند.

امام جمعه بابلسر با تأکید براین که ملت ایران اجازه موج سواری به دشمنان و ضد انقلاب نخواهند داد، گفت: مردم کشورمان علیرغم همه فشارها و مشکلات اقتصادی پشت انقلاب ایستاده اند و گوش به فرمان ولایت و رهبری هستند.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که هیچ چیز نمی تواند موجب ایجاد فاصله میان مردم و ولایت شود، افزود: امسال نیز  یک بار دیگر این مردم ولایت مدار حماسه نهم دی را با شرکت گسترده و پر شور خود گرامی می دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha