جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بازدید حاج شیخ کاشمر

حوزه/ 25 نفراز طلاب و اساتید مدرسه علمیه حاج شیخ کاشمر صبح با هدف ارتقاء سطح علمی و معنوی طلاب و ایجاد بستر مناسب در اردوی زیارتی، پژوهشی مشهد مقدس حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، 25 نفراز طلاب و اساتید مدرسه علمیه حاج شیخ کاشمر صبح با هدف ارتقای سطح علمی و معنوی طلاب وایجاد بستر مناسب، اردوی زیارتی، پژوهشی مشهد مقدس حاضر شدند.  

طلاب و اساتید معزز این مدرسه بعد از بازدید از غرفه ها و دستاوردهای علمی، پژوهشی حوزه علمیه خراسان در بیستمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان خراسان، از توضیحات کارشناسان خبره این حوزه در هر غرفه استفاده نموده و پس از آن نیز در نشست آشنایی بیشتر طلاب با فرق و ادیان شرکت کردند.

حجت الاسلام رضایی، مسئول آموزش مدرسه علمیه المهدی(ع) در غرفه های نمایشگاه ضمن تبیین اهمیت و ضرورت آشنایی طلاب با کاربرد فن آوری اطلاعات درتحقیق و پژوهش خطاب به طلاب مدرسه، رسالت و مسیر حرکت علمی و آموزشی آنان را در رسیدن به اهداف عالی سند چشم انداز توسعه علمی و فرهنگی معرفی کرد و تحقق این مهم را درسایه تلاش شبانه روزی و جهاد علمی و پژوهشی پژوهشگران معزز حوزه میسر دانست.

شایان ذکر است؛ زیارت امامزاده احمد الرضا از نوادگان امام موسی کاظم(ع) در روستای بوری آباد به همراه حضور بر مزار شهدای گمنام، قرائت فاتحه و تجدید یاد و خاطره شهدای انقلاب از دیگر برنامه این سفر دو روزه بود.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha