پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مجتبی دانش

حوزه/ کارشناس رسانه دبیرخانه شورای عالی حوزه علمیه خراسان، در نشستی با خواهران مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) طبس در حاشیه بیستمین نمایشگاه پژوهش و فناوری به تبیین اهمیت پژوهش در حوزه علوم اسلامی پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، حجت الاسلام مجتبی دانش، کارشناس روابط عمومی و رسانه دبیرخانه شورای عالی حوزه علمیه خراسان، در نشستی با خواهران مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) شهرستان طبس در حاشیه بیستمین نمایشگاه پژوهش و فناوری به تبیین اهمیت پژوهش در حوزه علوم اسلامی پرداخت.

وی در ادامه ضمن اشاره به فعالیت های جاری و مستمر در معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان و امتیازات ویژه طلاب و فضلای پژوهشگر، به معرفی و تبیین فراخوان آثار پژوهشی طلاب این حوزه پرداخت.

کارشناس روابط عمومی و رسانه دبیرخانه شورای عالی حوزه علمیه خراسان با بیان این که بر اساس آیات نورانی قرآن مسیر اسلام با قرائت این کتاب مقدس که پایه پژوهش محسوب می شود آغاز شده و مسیر هدایت بشری نیز در قالب تفکر، تامل و تدبر که اصل بنیادین پژوهش شناخته می شود، ادامه و استمرار یافته است.

حجت الاسلام دانش در پایان این نشست در جریان فعالیت های پژوهشی مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) شهرستان طبس قرار گرفت و بر این امر تاکید کرد که طلاب باید همگام با دروس حوزوی، به امر پژوهش نیز بها دهند.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha