جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجاب

حوزه/ مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان گفت: حجاب و عفاف موضوعی فطری و خدادادی است و صرفا نمی توان آن را در قالب بخشنامه یا دستورالعمل در جامعه جامعه اجرا کنیم .

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، فرانک قدسی، صبح امروز در جلسه مدیران کل ادارات و سازمان های سطح استان که در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: طرح «ندای فطرت» در راستای هم افزایی و کاهش موازی کاری بین دستگاه های دولتی اجرا می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان گفت: یکی از مسائل اجتماعی که باید بیش از پیش بدان توجه کنیم، مسئله حجاب و عفاف در جامعه است و باید برای حفظ این واجب دینی راهکاری عملی و درست را انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: در راستای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی با استفاده از ظرفیت دستگاه های ذیربط این فرهنگ باید اشاعه یابد.

قدسی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: بی شک اگر اندیشمندان خودمان برای آینده جوانان این مملکت برنامه ریزی نداشته باشند یقینا دیگران برای آنان برنامه خواهند داشت و در آن در صورت باید منتظر انواع و اقسام ناهنجاری های اجتماعی و شخصیتی باشیم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان گفت: باید گفت که موضوع حجاب و عفاف امری گسترده است و نمی‌توان آن را در یک قشر و یک نوع پوشش، خلاصه نمود.

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: حجاب و عفاف موضوعی فطری و خدادادی است و صرفا نمی توان آن را در قالب بخشنامه یا دستورالعمل در جامعه اجرا کنیم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha