چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ضرورت پژوهش در حوزه بانوان

حوزه/ مهدی کرد گفت: پژوهش ها و متون غیر ارزشی به مثابه قارچ های سمی اند که در جامعه به شدت رو به رشد هستند.

مهدی کرد فیروزجایی، دبیر انجمن داستان نویسان طلاب به مناسبت هفته پژوهش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران بیان کرد: در امر پژوهش خلاءهای زیادی در حوزه زنان وجود دارد که جبران آن نیازمند ورود پژوهشگران و نویسندگان متعهد، ارزشی و پویا در این زمینه است تا  نیازهای جامعه زنان را مسئله یابی و پاسخ دهند و آثار پژوهشی آنها تبدیل به برند کشوری شود .

دبیر انجمن داستان نویسان طلاب افزود: در جامعه ما، بانوان طیف گسترده ای از مخاطبان آثار ادبی و پژوهشی هستند که قسمت عظیمی از آنها را مخاطبین ۱۴تا ۲۵ سال تشکیل می دهند و اوج دوران احساسات را سپری کرده و به دنبال متونی هستند که با آن ارتباط برقرار کرده و دغدغه های خود را در آن جستجو کنند.

وی ادامه داد: این طیف نامبرده به دنبال نویسندگانی از جنس خودشان هستند که  اهداف و برنامه های آنها را درک کرده و یک متن زنانه بنویسند تا آنها دغدغه های خود را در آن متن همانند آیینه ای مشاهده کنند.

دبیر انجمن داستان نویسان طلاب تصریح کرد: مخاطبان بالای ۲۵ سال طیف گسترده دیگر جامعه را تشکیل می دهند که علاقمند به پژوهش های ارزشی، سالم و قابل اعتماد هستند و افکارشان باید در زمینه های مختلف زندگی جهت داده شود.

وی درپایان خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی پژوهش ها و متونی در جامعه وجود دارد که نه تنها قابل اعتماد نیستند، بلکه از محتوا و ساختار خوبی برخوردار نبوده و متناسب با جامعه ارزشی اسلامی نیز نیستند؛ این متون غیر ارزشی به مثابه قارچ های سمی اند که در جامعه به شدت رو به رشد هستند.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha