پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مقدادی

حوزه/ مسئول اداره بررسی و حراست حوزه علمیه خراسان گفت: دشمن ساعت‌ها در اتاق‌های فکر خود نشسته و به این نتیجه رسیده که اگر بتواند روحانیت را بزند و خدشه‌ای به قداست و جایگاه روحانیت وارد کند، زودتر به اهدافی که در طی این ۴۰ سال دنبال می‌کرده می‌رسد؛ ازاین‌رو حوزویان باید در برابر این هجمه همدل و همراه باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام مقدادی علی مقدادی، مسئول اداره بررسی و حراست حوزه علمیه خراسان، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) بجنورد، با قدردانی از زحمات و خدمات مدیریت سابق این مدرسه، اظهار کرد: از زحمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام ایزدی در مدت زعامت و مدیریت مدرسه علمیه امام صادق (ع) تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به انتصاب مدیر جدید این مدرسه علمیه، افزود: فاضل ارجمند و شخصیت دانشمندی که برخاسته از همین حوزه علمیه است، مسئولیت این مدرسه را بر عهده می‌گیرد و امیدواریم بتوانند در راستای اهداف بلندی که مقام معظم رهبری و مدیر حوزه علمیه خراسان دارند قدم‌های بلند و استواری بردارند و طلاب این مدرسه از رشد و بالندگی خاصی برخوردار شوند.

حجت‌الاسلام مقدادی در ادامه به تبیین نقش و رسالت حوزویان در چله دوم انقلاب پرداخت و گفت: در زمانی که مکتب و انقلاب و روحانیت مورد هجمه دشمنان قرار گرفته و از جهات مختلف شبهات متعدد علیه مکتب و روحانیت و انقلاب وارد می‌شود، وظیفه ما این است که اتحاد خود را حفظ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید همه ما دست برادری و یکدلی به هم داده و با تمام توان و تلاش و قدرت خود سعی کنیم مایه زینت اهل‌بیت(ع) و این نظام و مکتب امام صادق (ع) و امام زمان (عج) باشیم.

حجت‌الاسلام مقدادی اضافه کرد: دشمن ساعت‌ها در اتاق‌های فکر خود نشسته و به این نتیجه رسیده که اگر بتواند روحانیت را بزند و خدشه‌ای به قداست و جایگاه روحانیت وارد کند، زودتر به اهدافی که در طی این ۴۰ سال دنبال می‌کرده می‌رسد.

وی اظهار کرد: این که امروز حوزه‌های علمیه در نقاط مختلف مورد هجمه و حمله قرار می‌گیرند، این اقدامات نقشه ساده‌ای که دو نفر آن را طراحی و انجام داده‌اند نیست، بلکه کاملاً برنامه‌ریزی شده بوده است، زیرا دشمنان می‌دانند که باید کجا را بزنند.

حجت‌الاسلام مقدادی افزود: اینجاست که باید حواس خود را جمع کرده و دست به دست هم دهیم و با کمک همدیگر مشکلات و گرفتاری‌ها و مسائلی که وجود دارد را برطرف کنیم تا این همدلی و هم‌صدایی باعث شود مکتب اسلام رشد و بالندگی بیشتری پیدا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha